13 Temmuz 2009 Pazartesi

STAJ Part-5

















Bir süreden beri post giremedim farkındayım.Gerçekten yoğun günler yaşıyorum :)

Haftasonu arkadaşım bende kaldı,cumartesi akşamı beraber sahilde bisiklet sürdük,sonra güzek bir ziyafet çektik ve üstüne de waffle yedik,evet çok oburuz biliyorum :) Ertesi günde meşhur Tuzla pazarını talan ettik.Bu yüzden size yazmaya vaktim olmadı.Bugün umarım arayı kapatırım.
Kolye: Tuzla pazarı 15 lira . Birsürü çiçek içiçe geçmiş,çok şirin gözüküyor.
Gömlek: Gap ( Yakasız olması,balon kolları ve göğüsten drapesi çok havalı bence :)
Etek: Lc Waikiki ( işe giyecek rahat siyah bir etek ararken,hiç tahmin etmediğim bir yerde buldum,kalıpları çok rahat gerçekten)
Babet: Charles Keith
Bu minik bilekliğide uğur bilekliğim ilan ediyorum.İpin ortasında kalp şeklinde bir aytaşı var.Şirin..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin