21 Eylül 2009 Pazartesi

DELİYE HER GÜN BAYRAM PROJESİ



Umarım herkesin bayramı iyi geçiyordur..
Bugün kendimi oyalayacak birşeyler yapmaya çalıştım.
Kendimi japon yapıştırıcılara, kumaşlara, boyalara verdim.Ama dikkatimi yeterince veremediğim için ortaya çok süper şeyler çıkmadı.
Bir çanta süsledim.
Siyah minik süet çantamın üstüne kendi yaptığım 2 tane fiyonku yapıştırdım.. Ben beğendim.Elbette daha iyisini yapabilirdim ama kafamı tam veremedim.Bu seferlik böyle olsun!




3 tane de şirin toka yapmaya çalıştım.Bulduğum tokaların üstüne elimdeki kumaşları ve malzemeleri yapıştırdım.
Maksat değişiklik olsun.
Bu şirinleri saçımda görmeye sabırsızlanıyorum.




Daha güzelleri sizlerin olsun.
Hep beraber yaratıcılıkta sınır tanımamak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin