9 Haziran 2010 Çarşamba

ROMANTİK KOMBİN ÖNERİSİ: YÜKSEK BEL ETEK NASIL KULLANILIR ?



























Finallerim bittiği için post girmede on kaplan gücündeyim,farkında mısınız ? Bugün sanırım üçüncü postum oldu ama açığımı kapatıyorum böylece.

Benim ruhum 80'lerde sıkışıp kalmış sanırım,romantik giyinmeyi çok seviyorum.Bu kombin de oldukça romantik oldu.Alt postta bahsettiğim Mango indiriminden aldığım eteğimi sizin için kombinledim ve ben çok beğendim.Siz de beğenirsiniz umarım.

Öneri: Yüksek bel eteklerinizin üzerine giyeceğiniz bluzu,eteğin içine sokun ve belinize orta büyüklükte bir kemer takın. Tercihen de yüksek topuklu bir ayakkabı giyin.

Ve unutmadan; kremler,bejler,somonlar,pudra pembeleri,nane yeşilleri bu yaz hep benimle olsun!

5 yorum:

  1. cnm cok guzel bi kombin olmuş süper romantik romantik :) çantanada bayıldım !

    YanıtlaSil
  2. ooo sen iyice yazı getirmişsin Mughetto! Ne güzel açık renk, içim açıldı!

    YanıtlaSil
  3. fluffy; Teşekkürlerrr :) Çanta taa annemden kalma,bir vintage! :)

    Aslı; evet şu yagmurlar bitse,eteklerimle elbiselerimle aşk yaşasam diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Benim ruhum 80'lerde sıkışıp kalmış sanırım.
    bende o tarzı çok seviyorum ve bu cümlene bayıldım ayrıca çok güzel bi kombin olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Sessiz Geveze; Aay çok mersi. Bende bu tarza bayılıyorum,bundan sonra daha çok uygulamaya çalışacağım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin