3 Eylül 2010 Cuma

MUGHETTO'NUN ÇEYİZİ - 1

FS'te gelen ' çeyizin için ne aldın ' sorusu üzerine,geriye döndüm bir baktım,ne almışım diye. Genelde benim aldıklarım işin espirili,tatlı kısmı. Tenecere,tava işine annem bakıyor :) Hem çeyiz demek sadece teflon tencere,12 kişilik yemek takımı demek değil. Kendi evinizi güzelleştirecek parçalar da demek bence.

Bu postta bir,iki parça paylaşacağım sizinle.Bloguma da not düşmüş olayım böylece,geri dönüp baktığımda yüzümde tatlı bir gülümseme oluşturur bugünler umarım.


Tuvalet kağıtlığı..! Rulo döndükçe tatlı ineğin bisikletinin tekeri de dönüyor :) Böyle söyleyince garip geldiğini biliyorum ama ebeveyn banyosu için oldukça eğlenceli olur diye düşündüm.


Tchibo'dan aldığım çiçekli ekmek kesme tahtam ve kızarmış ekmek için damga seti :) Kalp damgalı kızarmış ekmeğe kim hayır diyebilir.




Siyah-beyaz renklerde kuş formunda tuzluk-biberlik, zeytinlik, çay tabağı..Çay tabağının deseninde çift katlı pasta tabağımda var.




















Vee şirin geceliklerim.. :)) Dünyanın en rahat kıyafeti ne deseler,düz diz altı gecelikler derim sanırım.

Şimdilik paylaşımım bu kadar,devamı gelecek.E beğendiniz mi bakalım ?

19 yorum:

  1. ayy ne tatlılar ya ekmek kızartması üzerine desen aparatına bayıldım, öldüm, hepsi çok cici cnm bence seviyorum hem eğlenceli hem cici şeyleri, güpgüzel bi evin olucak senin maşallah, hepimize inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. =)=)çeyiz de canımı al:P

    bayılırım çeyiz almaya bakmaya:D
    bana hiiç garip gelmiyo mesela senn aldıkların bana göre çok normal:):):)

    güzel günlerde kullan çiçeğimmm...♥♥

    YanıtlaSil
  3. kalp damgalar her kızın çeyizinde var galiba :)))
    ben evleneli 2 yıl oldu ama sürekli bişey alıyorum. şuan günlük kullandığım yemek takımını değiştirmek istiyorum ama annemden korkuma değiştirmiyorum. seneye farklı bir şehirde yaşama ihtimalimiz var. olursa yeni ev, yeni eşya bahanesiyle olabilir :)
    Güzel günlerde kullan eşyalarını. tuvalet kağıtlığı çok sevimli!

    YanıtlaSil
  4. bn geceliklere ba-yıl-dım! :)

    YanıtlaSil
  5. Heheh görünce çok güldüm, bende de o ineğin mavi fil hali var, üzerinde de pembe fırfırlı elbisesi:)) O da bisiklete biniyor, rulo döndükçe o da pedal çeviriyor:) Wc kağıtlığı kardeşliğimiz oldu desene:))

    YanıtlaSil
  6. aldıklarının hepsi çok güzel:) ekmek kesme tahtana ve çay tabaklarına bayıldım,çok şekerler:) güzel günlerde kullanmanı dilerim canım:)

    YanıtlaSil
  7. oy ben o ineğe bayıldım,şimdi onu pedal çeviriken hayal ediyorum.. bizim garip çeyizlerimiz :) hihihohoo, anladın sen:)

    YanıtlaSil
  8. inek süpermiş cnmm yaa:)ayrıca hepsini mutlu günlerde kullan inşş!

    YanıtlaSil
  9. Cecilia; tchibo'yu takip etmeni öneririm,cici ve kullanışlı ürünler oluyor.Darısı başına cnm :)

    pofiş; ben daha 1kaç aydır ilgileniyorum sen kaç yaşından beri çeyiz topluyordun bakim? :) Asıl seninkini merak ediyorum tatlım.

    nazo; aaa sende de mi vardı :))Kullandın mı peki? Aslında annemin önceden aldığı yaklaşık 3-4 takım yemek tak.var,benim gözüm farklı modellerde ama anneme korkuma diyemiyorum ben de :)

    ayshenur_13_23: bendeee :)

    Aslı; aa süpermiş,filliden de vardı ama siyah-beyaz old. için bunu aldım :)

    hayat güzel; çok teşekkür ederim,daha bir sürü cici var,başka postta paylaşırım artık :)

    Fashion with Ecem; seninki bomba ama :)) Deli kız.

    Ayshenur; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. canım çok güzellermiş iyi günlerde kullan hepsicğini yanlız siyah-beyaz zeytinliklere bittim nereden aldın die sorsam:)

    YanıtlaSil
  11. çeyizlik de alırmış kuzum benim güzel günlerde kullanmak nasip olsun yuvanda sağlıkla

    YanıtlaSil
  12. moda ve hobi perisi;çok teşekkür ederim :) Zeytinlikler çok fazla yerde var aslında,ilk aklıma gelenler Mudo,Boyner Home,Bernardo daha sonra pazarlar.Ben Salı pazarından aldım,ya da Cuma pazarından emin değilim.

    Stil Direktörü; Amin Edi'cim,inşallah.

    YanıtlaSil
  13. çok beğendim çeyizime kaldıracağım bende iyice bir araştırayım bulamdm

    YanıtlaSil
  14. kızarmış ekmek için damga şeysini nerden aldın acaba :) çok tatlı görünüyor ekmekler.

    YanıtlaSil
  15. Tchibo'dan aldığınızı yazmışsınız zaten, gün sıonu olunca dikkat dağıyor tabi :)

    YanıtlaSil
  16. tuvalet kağıtlığı çok sevimliymiş :) nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil
  17. nazan, salı pazarından almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım az çnce cevaplamışsın ;)Yorumu yayınlamasan da olur sevgiler :)

      Sil
  18. Canım sevimli ineği nereden aldın çok şeker

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin