16 Mayıs 2011 Pazartesi

SON KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİ-2

Benim gibi kozmetiğe düşkün bir insanın, evlilik hazırlıklarına dalıp kozmetiklerden bu kadar uzaklaşması pek hayra değildi zaten. Sonunda üçer beşer almaya başladım. :)) Birkaç post önce aldıklarımı paylaşmıştım. Arayı fazla açmadan yine alışveriş yaptım. Pastel'den günlük kullanımda en çok tercih ettiğim renklerden oluşan bir far paleti, Dior'dan daha önce de aldığım fondötenin bir ton açığı, Mac Surf Baby koleksiyonundan allık ve lipglass ve Mac'ten bir adet ruj.

Tanıtımlara gelirsek;

Farlar satin yapıda,mat değil hafif ışıltılı ama simli falan değil. Aydınlık bir görünüm sağlıyorlar.İlk resim flashlı çekime, ikinci resim flashsız çekime ait.




Bu allığın fiyatı biraz fazlaydı, 75 lira. Ama 12 gram, yani normal Mac allıklarının 2 katı ağırlıkta. Rengi tam benim sevdiğim tonlarda. Altın rengi kısımları aydınlatıcı olarak veya allık ile karıştırarak kullanabilirsiniz.




Lipglass ve lipstick swatchlarına gelirsek;




Ruj günlük kullanımda tercih edilebilecek çok doğal bir renk. Lipglass'ın rengine de bayıldım. Şeftali mercan karışımı bir renk.

3 yorum:

  1. güle güle kullan canım :) bu koleksiyon çıkınca hepsini almak istedim ama temptalia swatchlarını görünce vazgeçmiştim :D o glosstan bende de vardı disney koleksiyonu ile çıkmıştı rengi gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan. süper bir alışveriş olmuş :) fondöten ve farların swatchlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Off yaa o Pastel paletin renkleri ne güzelmiş öylee !! Bir sürü farım oldu ama gözüm kaldı onda valla alasım geldi şimdi :D :( Güle güle kullan hepsini de canım ;)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin