29 Eylül 2009 Salı

IPHONE'DA İSTANBUL İÇİN HAVA DURUMU GÜNCELLENMİYOR MU ?






Bir süreden beri Iphone'umda hava durumu 
applicationunda İstanbul için hava durumu güncellenemiyordu. Acaba problem ne diye düşünürken,silip tekrar yüklesem düzelir heralde dedim ve İstanbul şehrini sildim.
Daha sonra tüm şehirler arasında nedense İstanbul şehri bulunamadı; Ankara,Antalya vs var ama İstanbul yoktu.
Google'da problemi arattım ve Şehir adına İstanbul yazmak yerine Posta Kodu yerine 34000 yazdığınız zaman problemin çözülebileceğini buldum.
Denedim, onayladım.
Iphone'u ile problem yaşayanların bilgisi olsun . ;)

3 yorum:

  1. Ayni problem bende de var, cok sagol yahu. Hic bloglar arasi sorun cozebilecegimi dusunmemistim ^.^

    YanıtlaSil
  2. allah allah bakayım bende ilginç geldi

    YanıtlaSil
  3. Mizz Oz, problemi yaşayınca, google da araştırdım,sırf bende olmadığını görünce, bloglarda iphone kullanan illaki vardır diyerek, yardımı olacağını düşündüm :))
    İyikide yazmışım, bak işine yaramış.

    Stil Direktörü; benim gibi her sabah hava durumuna bakıp ona göre kıyafet seçen biri için bu application pek mühimdi :))Ama kullanmayanlar farketmemiş olabilir.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin