14 Mayıs 2010 Cuma

ZARA HOME YATAK ODASI DEKORASYON ÖRNEKLERİ









Son zamanlarda gözlerim hep nevresim takımlarında,yatak örtülerinde,masa örtülerinde...Ufaktan çeyiz hazırlıkları yapıyorum.Evlilik çok yakın bir tarihte değil ama hazırlanmak lazım diye düşünüyorum.Özel olarak yaptıracağım birkaç takım dışında hazır aldığım ve alacağım takımlar da mevcut.
Fikir almak için Zara Home'un internet sayfasında gezinirken bu şahane görüntülere rastladım ve en beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim.




Dekorasyondaki beyaz kuş kafeslerine,vazolardaki çiçeklere dikkat!

6 yorum:

  1. 5. resmin yatak örtüsünü çok sevdim. o kumaştan bi elbisem olsa keşke =)

    YanıtlaSil
  2. hepsi de çok güzel sade ve yorucu olmayan desenler bende bu tür modelleri tercih ediyorum. 5. resimdekini bende çok beğendim. Artık çeyiz konusunda da alternatifler görcez demek,
    bu arada bende bir ödülün var haberin olsunn :))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel. kumasşları,desenleri ... =)

    ama böyle örtüler yere sürtmüyor mu, hiç sevmem :-I

    YanıtlaSil
  4. Rosein; çok zarif 5. olan.. benim gözüm morlarda ama =)

    Kibelekeyfi; allah kısmet ederse blogu çeyiz bloguna çevirebilirim :) Bloguna da hemen ışınlanıyorum.

    Lovebug; Daha yüksek yatak alırsak sürtünmez galiba :)

    YanıtlaSil
  5. zara homeda çok güzel şeyler var ama fiyatları da güzel olaydı iyiydi
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin