26 Haziran 2010 Cumartesi

GÜNÜN AYAKKABISI NINE WEST ' TEN - 2


Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımla benim ayakkabı cennetim Nine West Outlet'i ziyarete gittik çünkü arkadaşımın da aklına soktum,ki arkadaşım taa Kavacık'tan geldi :) Neyse ki beğendiği modeller bulabildi de eli boş dönmedi. Başka bir arkadaşım daha Nine West Outlet'te kısa bir süreliğine yanıma uğradı,onu da bir ayakkabı almadan göndermedim. Tüm çabam bayanlar uygun fiyata güzel ayakkabılar giysin diye..{Bu arada merak edenleriniz olursa fiyatlar ortalama 39-89 arası değişiyor.Daha ucuza da daha pahalıya da modeller mevcut ayrıca!}

Tabi bu sırada Mughetto boş durur mu? Cevabı tahmin ediyorsunuz heralde..Pudra pembesi aldım,krem rengi aldım,beyaz renk aldım ama siyah ayakkabım yok derken kendimi buldum ve kasaya doğru yollandım,tabi bunda ayakkabının tüy kadar hafif ve aşırı derecede rahat olması da bir etken.Rahat derken abartmıyorum,bir spor ayakkabı kadar rahat.

Bir ayakkabı alışverişim de böyle noktalanmış oldu.Siz hala Nine West Outlet'in meyvelerini yemeyenlerden misiniz ? :)


8 yorum:

  1. Güle güle giy ayakkabılarını. :)
    Ayy, ben hala bilmiyorum, nerede bu outlet? o_O

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş mughetto! sanırım gösterdiğin tüm ayakkabılarına bayıldım bugüne kadar, bana da 35.5 bulsan heheh :P Bu outleti ben de seviyorum, bir de uzak olmasa :)

    YanıtlaSil
  3. çok şeker bu ,,güle güle kullan,,fiyatını öğrenebilirmiyim iznin olursa,
    bi de bu modelin başka renkleri varmıydı?krem yada beyazı mesela?

    YanıtlaSil
  4. Tanesi; teşekkür ederim,ben Kartal Real'in ordaki M1 outletten alıyorum,onun dışında Optimum'da da Outleti var.

    Marjo;Nine West 35 numara bile var cnm :) Bulursun ama nerelerde oturuyorsun onu bilmiyorum.

    Tile; Bu modelin açık rengi vardı yanlış hatırlamıyorsam.Bu modelin fiyatı ise 79 lira. :)

    YanıtlaSil
  5. Haaa tamam, Optimum'dakini biliyorum sanırm, bir kez girmiştim. Evime de yakın orası, çok sağol. :)

    YanıtlaSil
  6. ben içerenköydeyim, outlete ne zaman gitsem 35-36 no.larda çok az model kalmış oluyor, hiç istediğim modellerden bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Benim de dolabımın 3/4ü nine westten oluşuyor, marka ayrımcılığı yapmak istemiyorum ama yeri ayrı naapalım:))

    YanıtlaSil
  8. Marjo ve Aslı geç cevap için özür dilerim bayanlar,yeni gördüm.
    Marjo ayak numaran baya küçükmüş,model bulman çok zor :/
    Aslı aynı fikirdeyim senle :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin