10 Ekim 2010 Pazar

FOREVER21 ALIŞVERİŞİM ve kolye uzunlukları ile ilgili bilgi!


Forever21 sık sık girip baktığım bir site,özellikle aksesuarlarına bayılıyordum.Sonunda sipariş verebildiğim için çok mutluyum. 

Aslında daha pek çok ürün satın alabilirdim muhtemelen ama kendimi engelledim.İlk kolajda olmayan bir adet kalpli kolye ile beraber 5 kolye,2 yüzük,4 toka ve bir anahtarlık aldım.

Tüm ürünler shipping ve taxler dahil olmak üzere: 50 dolar tuttu! Ortalama 70 lira diyebiliriz. Artı Amerika'daki postamdan Türkiye'ye gönderim ücreti ödedim bir miktar. Benzer kolyelerin Accessorize tarzı mağazalarda 25-30 lira olduğunu hesaba katarsak ben hesaplı bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum.




Şifon ve tül kumaştan yapılmış çiçek şeklindeki tokadan 2 adet aldım.Ben toka olarak kullanmayı düşünmüyorum; krem renginde topuklu ayakkabıma takarak ayakkabı süsü olarak kullanacağım.Daha sonra resimlerini eklerim.




Ve son olarak Forever21 de ölçüler inch cinsinden verildiği için pek çok arkadaş kolyelerin uzunluğunu anlayamadığını belirtmişti.Bu konuda da yardımcı olmaya çalışacağım.




Ürün özelliklerinde ne denmiş: 30'' approx chain length. Yani yaklaşık olarak zincir uzunluğu 30 inch miş. İki tırnak işareti olarak adlandırabileceğimiz şu şekil --> '' , inch in sembolüdür.Kafanız karışmasın.
Yani napıyoruz; 30 inch = 30 çarpı (2.54) cm demek. 
Bu kadar basit.



Kombinde de yukarıda hesapladığımız yaklaşık 76 cm uzunluğundaki kolyemi görüyorsunuz.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

13 yorum:

  1. ayyy geldi mi cicilerr,benimkilerin de resmini koysaydın keşkee cnmm:)
    güle güle kullann;)

    YanıtlaSil
  2. ben cesaret edememiştim almaya gümrükte kaybolur diye,çok güzeller çoook güle güle kullan canım .

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan.bende buradan alışveriş yapmak istiyorum ama şu amerikadaki posta kutusu falan filan beni çok korkutuyor.. :(

    YanıtlaSil
  4. aman allahım!o kalpli kolyeyle yıllarca mutlu mesut yaşayabilirm ! :))

    YanıtlaSil
  5. gule gule kullan canim dun de ben aldim kalpli kolyeden:)
    sitesinde her sey daha rahat bakiliyor,yerinde tek tek bakma kolayligi yapmamislar.

    YanıtlaSil
  6. gizemel; seninkilerin resmini koyma mutluluğunu sana bırakıyorum kuzucan :)

    Benden birşeyler; takipli yolluyorsa kaybolma olmaz,teşekkürler.

    Dominika;korkacak birşey yok aslında,neden korkuyorsun :)

    ayshenur; ha ha ne güzel söylemişsin :)

    nihalasli; mağazasının resimlerini görmüştüm daha karışıktı,en rahatı siteden alışveriş..

    YanıtlaSil
  7. Tatlım özellikle kolyelere bayıldım, bak gaza gelicem şimdi yine sayende ;))

    YanıtlaSil
  8. madammoda; :)) sen gaza gelmeye hazırsın ama bende suç yok... sitesinde daha bir sürü süper kolye var.

    YanıtlaSil
  9. ay hepside beni al beni al die bagırıyo resmen cnmm ya:D

    YanıtlaSil
  10. merhaba sizin postan sonra bende amerikadanisteye üye oldum.. sonrası forever21..merak ettiğim aldığınız ürünlerin amerikan türkiye nekadara geldi??benim ilk alışverişim kargo fiyatlarını acayip merak ediyorum..
    aylin

    YanıtlaSil
  11. Ayshenur; Al canım o zmn :)

    eklojit; ilk yarım kiloda 28 dolar sonraki her yarım kiloda 6 dolar artıyor..detayları siteden öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Canım selam, bisey sorucam
    Forever 21 den sıparıs vermek ıcın oturdum bılgısayarın basına
    basladım cantaya atmaya 49 dolarlık alısverıs yaptım adresı falan verdım kargoda 46 dolar dedı, ben neyı yanlıs yapıyorum.
    sadece prıvate kargo cıkıyo bı ıkı alternatıf bıle cıkmadı kargo ekranında??!!?
    Sen nasıl almıştın?

    YanıtlaSil
  13. Azimli Baykuş; ben amerikadaniste ile aldım.. Sadece Amerika içi kargolarda 50 dolar ve üstü free ship., yurtdışına gönderilen postalarda belirttiğiniz kargo ücretleri tutar.

    http://www.forever21.com/customerservice/customerservice.asp?content=shipping#

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin