24 Aralık 2011 Cumartesi

MASSIMO DUTTI ALINACAKLAR LİSTEM



Inditex grubunun indirimine sayılı günler kaldı. Inditex grubunda hangi markalar var derseniz? Massimo Dutti, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Oysho, Zara Home, Uterque...


Çizgisini ve kalitesini beğendiğim Massimo Dutti markasının indiriminde göz atılacaklar listemle karşınızdayım bugün. 


Bordoya henüz doyamadım. Bordo ceket ve fiyonk detaylı elbiseyi pek beğendim o yüzden. Fiyonk detaylı gömlekler, bebe yakalarda olmazsa olmazlarım. Kocaman bir çantaya hayır demem, dava dosyalarım ancak sığar :) Bir süreden beri aklımda olan ahşap kalın topuklu çizmeyi denemek lazım,nasıl olacak? :) Ve son olarak şirin bir kemer...


Benim göz atılacaklar listem bu şekilde.. Ufaktan Zara ve Oysho için de aynı listeyi yapmam lazım. :)

8 yorum:

  1. elbiseye ve beyaz bebe yakalı kazağa bittim

    YanıtlaSil
  2. süper seçimler;) beyaz gömlekler ve bebe yakalı kazak nefis, ben de alsam kızmasın değil mi canım ;)

    YanıtlaSil
  3. beyaz gömlekten ben de istiyorummm

    çekilişime katılmayanları beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ya ben de geçen gün girdim girdim çıktım zara ya kendimi zor durdurdum bi hafta daha beklemek için http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. biz mughettodan daha çok post istiyoruz ama :) bir yılda sadece 57 postcuk mu

    YanıtlaSil
  6. bu indirimler 1 ocakta mı yoksa 2sinde mi başlayacak bu sene? bana mesaj gelmedi sinir oldum :)

    YanıtlaSil
  7. sayfaniza yeni denk geldim :-) dava dosyasi sözünü duyunca, hemen dikkatimi cekti:-) hukukcusunuz sanirim:-) meslektasim yani:-) detayli gömlekten bende aldim ama indirimden degil:-) massimo dutti yi de kalite olarak cok begenirim. Ankara`dan sevgiler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin