20 Kasım 2009 Cuma

BİRKAÇ PARÇA ALIŞVERİŞ




Bugün çeyizimin ilk parçasını almış bulunuyorum, tabi annemin yaptıklarını saymazsam :)
Beyaz olan şirin benim,siyah olan ise sevgilim..





Gossip Girl'den sonra başlayan toka fırtınası dünyada dindimi bilmiyorum ama bizim evde tam gaz devam ediyor !!  Bu 2 şirini de yeni aldım.








Bu dantel detaylı vintage görünümlü elbiseyi de yeni aldım.Çok beğendim,giymek için sabırsızlanıyorum :)


Aslında birkaç parça daha alışveriş yaptım ama düzgün resimlerini çekemedim,onun için başka bir postun konusu oldular.Belki de kombin olarak üstümde görürsünüz,değil mi? :)
Sevgiler.

16 yorum:

  1. elbisenin dantel detaylarını çok begendım.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan kardeşim, elbisenin bluzundan var bende de

    YanıtlaSil
  3. aanam benim tuzluklarımdan bu akşam ikinci görüşüm..seyhanda da burda da:) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  4. ayy renklisini almışsın ne kdr güzel renklisiii.. bulursam renklisinide alacağım:)
    o tokaları sen yaptın sandım, ki istesen yaparsın bilirim :)
    ya pazardan hep böyle gzl parçalarla dönüyorsun bi kere sırf senin şalından almak için gittim bulamadım biliyor musun :) elbise içinde gitsem bulamam.. pazarda bişi bulma özürlü müyüm neyim :(

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan cnm :) benimde o tuzluklardan var yazın almıştım ama benimkisi beyaz ve gümüş. Bende çeyize kaldırdım :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım, hepsi çok hoş.

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güselmiş güle güle kullan
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  8. tuzluklardan bende de var :) kocişle ben :)
    tokalar da çok şirin,çok beğendim.
    elbiseni de güle güle giy,
    güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım hepsi siyah ve beyaz :))

    YanıtlaSil
  10. Moda Sokağı; çook mersi :)

    naki;Bende sırf o detaylar için aldım,teşekkürler.

    Stil Direktörü;Teşekkürler cnm,bluzunu tercih ederdim,elbiseden daha kullanışlı olabilir :)

    Syhn;Evet benim tuzluk siyah beyaz :)
    Tokalar çok basit gerçekten yapabilirim ama bazen almak daha cazip geliyor.
    Bu arada sadece tuzluk pazardan,diğerleri Taksimden ;)

    Tubiss;Aa gümüşü de gördüm kararsız kaldım hatta,benimde çeyizde,yaşasın çeyiz kardeşliği :)

    Trendsandshopping;Çok teşekkürler şekerim :)

    Arzu;İnşallah güle güle kullanırım canım :) Teşekkürler.

    Dominika;Benim henüz kociş değil ama sevgiliyle ben olsun :)
    Hepsini beğenmişsin ohh sevindim :)

    Lafebesi;Eveettt dikkat etmemiştim hepsi siyah beyaz olmuş :)Çok dikkatlisin,algıda seçicilik :)

    YanıtlaSil
  11. Bende de var o tuzluklardan:) Bize de nişanlıyken babam almıştı "Aynı size benziyorlar" diyerek:) Ben tabii ki onun bembeyaz melek kızı, eşim de (görüntüsü sarışın olsa da) simsiyah olup kızına sarılmaya çalışan hain karabiber:) Eşimi çok seviyor ama bir yandan da hala kendine yediremiyor onu sevmeyi...

    YanıtlaSil
  12. Aslı; güldürdün beni :)
    İlk başlarda babalarda damatları kabul etmeme sendromu var di mi?
    Sevgilim yakında babamla tanışacak,tırsmıyor değilim bu yüzden.

    YanıtlaSil
  13. o zaman allah tamamına erdirsin.sevgili hayırlısı ise kociş olsun :)

    YanıtlaSil
  14. ayyy ne güzel benimde giyicek hiçbir şeyim yok üşeniyorum gitmeye alışverişe allah bi güç verse

    YanıtlaSil
  15. özgecim güç bulursan Taksim tarafına git mutlaka :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin