11 Kasım 2009 Çarşamba

STRAWBERRY SİPARİŞLERİM GELDİ ve Favori Body Shop Rujum


Bahsettiğim Strawberry siparişlerim geldi.





Çok sağlam ve özenle paketlenmiş şekilde elime ulaştı.Bu benim Strawberry'den 3. yada 4. siparişim.Şu ana kadar hiç kötü bir süpriz ile karşılaşmadım.





Seçtiğim yüz ürünlerinde ton problemi yaşamadım.İkisi de cilt rengime uygun geldi.Eğer sizin medium beige tonlarında bir cilt renginiz varsa benim seçtiğim ürünleri 
seçebilirsiniz.





Hediye olarak gönderdikleri Revlon marka ürünün tüpte olması ve kullanışlı kapağı benden tam puan aldı, oldukça hijyenik.



YSL rujum ile de tam anlamıyla aşk yaşıyorum.
O kadar güzel ki!
Yves Saint Laurent yazan kısım dönüyor ve altından fuşya mat ruj çıkıyor tekrar döndürdüğünüz zaman ise turuncu parlatıcı çıkıyor.Tekrar döndürüncede ayna haline geri dönüyor.Süper,dahiyane :)
Ayrıca tepesindeki logosu da aslında bir ruj fırçası,oradan çıkabiliyor.
Kısacası çok kullanışlı,ergonomik bir tasarım.
Dahası şahane renkler,çok çok canlı.
Kısaca bayıldım.
Almayı düşünenler hiç tereddüt yaşamasın bence.







Size yazmadığım bir kozmetik alışverişim daha oldu.Geçenlerde Body Shop'ta tüm makyaj ürünlerinde %25 indirim vardı.Bende bu çok tatlı-doğal pembe ruju aldım.Hergün sürdüğüm ruj haline geldi.Doğal bir barbie pembesi ruj olarak anlatabilirim size,kesinlikle yapmacık bir renk değil.Ayrıca dudağı çok güzel nemlendiriyor.Sanırım 18 liraya düşmüştü.





Ayrıca bakmadan geçmeyin arkadaşlar.
Son 2 gün.( tık,tık )

7 yorum:

  1. Son yılbaşı indirimlerinden sonra ben de zorla tutuyorum ben de kendimi... Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Aslıcım bende gördüm ama kozmetiğe harcadığım para tavan yaptığı için Dur Mughetto saçmalama halindeyim =)

    YanıtlaSil
  3. mugocum ya YSL ruj dahiyane ve çok cici bir tasarımmış ya bende almak istiyoruuuummm :)

    YanıtlaSil
  4. Ceci,tavsiye ederim canım.Bir sürü rengi var kendine uyan vardır mutlaka :D

    YanıtlaSil
  5. ah bu cici mor paketler ah...yaktı hepimizin cebini :)

    güle güle kullan..Pivotal skin nasıl peki? Kullanışlı mı?

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan şekerim :)
    Valla sizlerin gazıyla bende dün iki parça sipariş verdim.İlk siparişim bu.
    Defalarca denemiş vazgeçmiştim sonra.En sonunda dün deli yılbaşı indirimine dayanamadım,verdim gitti siparişleri.. hadi hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  7. Sim; inanmıyorum nasıl atlamışım yorumları.
    çok pardon.
    O ürün çok kullanışlı gerçekten.
    geç bir cevap oldu ama :/

    Dominika; Geç bir cevap oldu pardon yeni gördüm :/
    Hayırlı olsun ürünler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin