2 Aralık 2009 Çarşamba

ARKADAŞIMA ÖZEL TASARIM VE KUZULU BROŞUM






Bir arkadaşım için çerçeve tasarladım..
Arkadaşımın isteği doğrultusunda siyah-beyaz-kırmızı renkler ağırlıklı bol fiyonklu bir çerçeve oldu.
Arkadaşlarımın yaptığım tasarımları beğenmesi beni çok mutlu ediyor. :))


Ve gün geçmiyor ki Mughetto yeni birşeyler yapmasın değil mi?
Buda kuzulu broşum..
Eğlenceli şeyleri tasarlamayı da,kullanmayı da seviyorum. :)





Not: Papyonunda ki taşa dikkat edin lütfen.O kokoş bir erkek :P

4 yorum:

  1. kuzulu bros gercekten guzel:)

    YanıtlaSil
  2. İkisi de ne güzel olmuş! Seviyorum kuzucukları:)
    Bendeki ikea çerçevelerini ben de yeşilli kırmızılı bir yılbaşı çerçevesine dönüştürmeyi düşünüyorum ama bakalım neye benzeyecek...

    YanıtlaSil
  3. zeynepin sesi; teşekkür ederiz ablası :)

    Betül; çok mersi :)

    Aslı;Aa çok mantıklı bir proje,ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin