kaynak
Benim nası olsa başıma gelmez demeyin,okuyun.
Yaklaşık bir seneden beri iphone kullanıyorum.Dolayısıyla bu aletin imkanlarından faydalanmak için de aktif olarak internet kullanbilmek lazım.Bende bu yüzden sürekli internet paketi satın alıyorum.Zaten internet paketi olmayanların vay haline!!Bir iki dakikalık internet kullanımınız dahi 100'lerce kontör gitmesine sebep oluyor çünkü.Daha önceden ayda 200 mb lık internet paketi alıyordum ama yaklaşık son 4 aydır 1 gb lık internet paketi kullanmaya başladım çünkü 200 mb lık paketi aştığım zaman çok fazla kontörüme mal oluyordu ve ben farkında dahi olmadan mağdur oluyordum çünkü Turkcell internet paketiniz doldu vs gibi bir bilgilendirme yapmıyor,bulduk enayiyi sömürelim kontörlerini şeklinde bir yaklaşımları mevcut.Bende 1 gb lık pakete abone oldum en azından bu pakette kota aşımı gibi bir problemle karşılaşmıyorum.Zaten her ay 700 mb çöpe gidiyor çünkü ben sadece 300 mb kullanıyorum ama başka çare yok en düşük paket bu ne yazıkki! Ve bu paket karşılığı ben her ay 140 kontör veriyorum yani 30 liraya denk geliyor sanırım.Üçte biride heba oluyor ama yine de problem etmiyorum.En azından kota aşımı olmuyor ve her kota aşımı karşılığında farkında olmadan aşırı miktarlarda kontörüm gitmiyor,herşey kontrolüm altında oluyor diye.Ta ki düne ve bugüne kadar.Turkcell sanırım artık müşterini nereden kazıklayacağını şaşırdı.Dün 250 kontör aldım çünkü internet paketimin süresi dolmak üzereydi ve hattımda yeterli kontör yoktu.İlk önce dün kontörüm 200lerden 100 küsüre düştü ama kontrol etmedim heralde paket aboneliğim yenilendi dedim.Daha sonra bugün bir baktım kontörüm eksilere düşmüş.Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve dün akşamki internet kullanımıma ulaştılar,internet paketim olmasına rağmen kontör düşmüş ama bugünküleri göremediklerini söyledir ve benim için bir şikayet formu oluşturdular.Yaklaşık 1 saat önce Turkcell uzmanlarınca(!!!) bana geri dönüş oldu ve verilen cevap şu, bu iki gün boyunca internet kullanımının APN kullanım olarak gözüktüğünü,APN kullanımın yurtdışı bağlantılı siteleri ifade ettiğini vs vs söylediler.Bende kendilerine benim 1 seneden beri iphone ve aktif internet kullanıcısı olduğumu,4 aydan beride 1GB lık internet paketine her ay 3te1'ini çöpe atmak uğruna üye olduğumu ve karşılığında 140 kontör verdiğimi söyledim.Bu iki gün boyuncada her zamankinden daha farklı bir kullanım yapmadığımı ve bugünkü kullanımımın da www.iett.gov.tr sitesine girerek otobüs saatlerine bakmakla sınırlı olduğunu ve karşılığında 100 kontörümün düştüğünü bunun APN dedikleri kullanımla alakası olmadığını ve APN kullanım diyerek işin içinden sıyrıldıklarını ve içi boş bir açıklama getirdiklerini söyledim.Ama herzaman ki gibi çözüm merkezi bir çözüm üretemedi ve bu cevaplarının haricinde bir cevap vermediler,veremediler.Dahası çözüm üretmekle görevli hanımefendi beni savcılığa yönlendirdi ve şikayet dilekçesi verin dedi!! İşte Turkcell bu kadar çözüm odaklı bir anlayışa sahip.Yılmadım,internet sitelerine girdim ve kendilerine mail attım.Nasıl bir cevap verecekler,çözüm sunacaklar mı bilmiyorum ama keriz yerine aptal yerine konulduğumdan eminim.
Söyler misiniz daha önceden girdiğim sitelerden farklı bir siteyeye girmeme rağmen,daha da ötesi yurtdışı bağlantılı bir siteye girmeme rağmen,böyle bir ücretlendirme yapma hakkını Turkcell kendinde nasıl bulabiliyor!?
Tüm abudik gubudik şeylerin faturası ne yazıkki abonelere kesiliyor.Ama bu işin peşini bırakmayacağım.250 kontör 51 lira demek,internette iett nin sayfasına girip otobüs saatlerine bakmak veya twitter a girmenin bedeli 51 lira olamaz.Bu gerçekten rezalet!
ayy çok sinirlendim okurken bile bnm başıma gelsee uff fenaa yaa!!!
YanıtlaSilBenimde başıma geliyor arada,ucubik Turkcell.
YanıtlaSilBenim erkek arkadasımın her ay faturası kabarık geliyordu tarifesi 109 tl lik bir tarife olmasına ragmen standart bir ücret yerine sürekli yüksek fatura ödedi. en sonunda bu ay 240 küsür gelince aradık turkcelli üstünde durduk ve hata yapmıslar 130 tlilik ! ne hikmetse hep hata yapıyorlar ve üstüne gidilmeyince enayi gibi ödemek durumunda kalıyoruz. turkcell nasıl büyüyor burdan anlıyoruz..
YanıtlaSilBunun Digiturk versiyonu da benim başıma denk geldi. Müşteri hizmetlerini aramaktan helak oldum. Ben onları aramaktan bıktım onlar beni aramaktan bıkmadı. Eve digitürk bağlattım. Apartmanda merkezi sistem var diye bana ücretsiz vermeleri gereken çanağı takmadılar, geri götürdüler. Bi süre sonra adres değişikliği yapacağımı ve orada merkezi sistem olmadığını söylediğimde bana getirecekleri çanağın parasını ödemem gerektiğini söylediler. Sen misin bunu diyen. Yemin ederim ortalığı yıktım. Kaç tane şikayet dilekçesi oluşturuldu, onlar arıyor ben bağırıyorum falan. En sonunda o çanağı bana ücretsiz vermeyi kabul ettiler. Hakkım olanı zorla aldım.
YanıtlaSilMughettom, tavrını koy canım. Çünkü bu müşteri hizmetlerinde çalışanlar insanı salak yerine koymayı çok seviyorlar. Azıcık iyi niyetli konuştuğun zaman seni yolmaya çalışıyorlar. Asla prim verme ve arkasına düş. Umarım sorunu kısa sürede halledersiniz ama insanın sinirleriyle oynuyorlar bu bi gerçek, mucuks! :*
Çok sinirlendim bende.Yasanın boşluklarını böyle şirketler çok iyi değerlendiriyo.Biliyo mahkemelerde yıllarca küçücük bi dava için bile insanların süründüğünü hemen savcılık demişler.Aynen mughettocum üstüne düş bu durumun.Aynı durumlar bankalarda da geçerli.Bende bankalarla uğraşmaktan yıldım şu kart bedeli konusunda..
YanıtlaSilÇok sinir bozucu gerçekten..
YanıtlaSilşikayetvar.com a da yaz şeker..
herkes duysun !!
zamanında turkcell' çok kazandırmıştık ailecek.
YanıtlaSilSon birkaç yıldır avea kullanıyoruz hepimiz, kafamız rahat, konuştuğumuz kadar ödüyoruz. Allahtan 3g telefonum yok, yoksa sinir krizi geçirip fırlatıp atardım telefonu.
Sen iett'ye bakmak için girmişsin, kaç yüz kontörün çöpe gitmiş, taksiyle giderdin turkcell'e heba olacağına..
Ayakta uyutuluyoruz hepimiz!
kuruduk artık sömürülmekten, isyan ediyorum arkadaşlar :)
Yuh diyorum ya ! Aynı şekilde bir adiliği ben de adidas markasında yaşadım. Şirketler yaptıkları hatalrı kabul etmiyor ve hemen kullanıcıya atıyorlar suçu :(
YanıtlaSilTurkcell'den nefret ediyorum faturalı hat mağduruyum ne yazık ki bende.Gelen faturalarımda git gide artış olmasından dolayı kapatmaya karar vermiştim ki,vergilerimin ödemeside bitmişti yani 1 yılım dolmuştu kapatmaya gittiğimde de en sonki faturaya 80lira yansıtmış terbiyesizler bende ödedim farkında olmadan.KEndi kafalarına göre yazıyorlarda yazıyorlar...Çok geçmiş olsun canım sanada hakkını sonuna kadar savun arkandayım yaşasınn VODAFONE!!!!YAŞASIN AYDA 60TLLL
YanıtlaSilbu tarz birşeyi bende yaşadım. ay sonunda faturam 349 lira geldi. malesef turkcell o minik yazılarının arkasında bu durumlara uygun bahaneleri hazırlıyor. o yüzden artık düzenli olarak turkcell in sitesinden online işlemlerden abonelik ve servis bilgilerimi kontrol ediyorum. bundan sonra sen de oradan kontrollerini yapmadan kullanma bence..çünkü adamlar ne kadar yolsak kar gözüyle bakıyor kullanıcıya:/
YanıtlaSilSonuna kadar katılıyorum sana bizimde daha önce senelik anlaşmamız vardı temsilci süremizin dolduğunu söyleyince bizde operatörü değiştirmiştik bir sonraki ay yaklaşık 400 tl civarında bir fatura kesmişler ceza olarak eğer kontrol etmesen görüşme kayıtlarına ulaşmasam paşa paşa ödeyecektim o faturayı kendilerinden habersizler ve sorun ne olursa olsun her duruma saçma sapan açıklamaları var APN gibi ;)
YanıtlaSilHep kullanıcıların haklarını savunmamasından yüz buluyor tüm firmalar onun için hakkını sonuna kadar kullan canım yoksa hepimiz daha çok sömürülürüz.
YanıtlaSilmaalesef ben de vodafone için aynı şeyi söyleyecğeim.rezil bir durum herşeyin faturasını bize kesiyorlar biz de aveadan memnunuz
YanıtlaSilKokosh; Cengiz Semercioğlu'na mail bile attım,Turkcell mailime de olumsuz döndü.Çok sinirliyim.
YanıtlaSilAslı;Turkcell beni çileden çıkarttı.
Handan; Turkcell normal vatandaşın cebine gözünü dikmiş.
Leah; Bende savcılığa şikayet dilekçesi vericem.
Aisha; Yasa boşluklarıyla insanları salak yerine koyuyorlar.Ama savcılığa şikayet edicem.
Dominika; Oraya da yazdım bakalım birşey çıkmaz belki ama en azından herkes duyar.
Vintageponny; Turkcelli bende bırakıcam başka operatör arayışına geçiyorum.
Aicha!; Turkcell gerçekten kendini şaşırmış.
Pearl; Bakıyım ben o ayda 60 tl kampanyasına bi.
Dramaqueen; Kaç senelik Turkcell abonesiyim ama bu son olaydan sonra Turkcelli bırakıyorum.
Eb;2 gün öncede aynı siteye girdim extra bi ücretlendirme yapmadılar 2 gün sonra APN diyorlar.Bahane bahane..
Karabidikim;Neler yapabilirim araştırıyorum.
Ghanima; Bende aveayamı geçsem diye düşünüyorum açıkçası.Turkcellden bir kurtulayımda.
ben de bi aralar muzdariptim tırkcelden.world play club kartı yeni çıkmıştı,playclub kredi kartı ile 250 kontor alındığında 250 kontor hediye edilecekti,kampanya böyleydi.ben de güzelce aldım 250 kontorumu,bekliyorum hediye kontorlerin gelmesini.ne gelen var ne de bişey...tırkceli aradım kaç kez,her defasında verilen cevap aynı-şu anda çağrı merkezimizde problem var,lütfen günün diğer yarısında arayın-. ben yakşalık 10 kez aradım,baktım oyalanıyorum,bankayı aradım,banka biz talimat verdik yüklenmesi gerek diyor.turkcel çağrı merkezindeki elemanların ise böyle bi kampanyadan dahi haberi yok,komikliğe bakar mısınız??ben de internet yoluyla ulaştım,anlattım derdimi,e-ekstremi yolladım hangi kartla hangi gün alındığını belli edebilmek için kontorun,ve bana gelen cevap axess ile almışsınız,bu kampanya worldplay clubı kapsıyordu.ben de artık bir mail yazmışım ki sormayın,koskocaman world yazısını görüp azess de diyebiliyorsanız,bu kadar büyük kurumsal cart curt firmayız diye övünüyorsanız bu şekilde bi hata yapmamanız gerekirdi,tanıdığım herkese bunu anlatacağım,hakkımı da arayacağım diye...tabii bu arada benim turkcel aramalarımdam yakşaık40-50 kontor de gitti...neyse,bu mailim üst düzeylerden birine gitmiş sanırım,bana turkcelin yaptığı ekstre bilgisi yanlışından ötürü 100 kntr hediye yollamışlardı,bi de özür maili.ama diğer sorunun bankayla ilgili olduğunu söyleyip sıyrıldılar işin içinden.ben de bankayı son kez arayıp bu işe daha fazla karışmayacağımı,bu şekilde iletişimsizlik yaşayacaklarsa böyle kampanyalara girişmemeleri gerektiğini anlattım,sorunum bikaç güne çözülmüştü.tabii bu arada internette de bi şikayet sitesine yazmıştım turkcelin saçmalıklarını,bi baktım sorun çözüldükten sonra turkcel altına sorunu hallettik diye bi mail bırakmış...böyle yani,peşini bırakma,sonuçta onlar bize hediye 250 kontor mu veriyorlar sanki,1 kntr kalmayınca konuşma kesmeyi biliyorlar,senin kontorlerin neden heba olup havaya uçacakmış!!??
YanıtlaSilcidden cok ayıp etmişler..
YanıtlaSilbu arada bulusmaya gelıoorum demişşsin ama kımseyi tanımıoorum ben düzenlioorum ama ınan ben de cok az kısı tanıoorum ama zaten amac bulusup tanısıp kaynasmak:)beklıooruz
merqure; Bu kadar kendinden habersiz bir firma olmasına şaşırıyorum.Bir değil iki değil,bu firma ile ilgili o kdr çok şikayet varki ortalıkta.
YanıtlaSilOzge Sipahioğlu; Amaç tanışmak zaten dimi :)
Haklısın tanımıyorum deyip çekinmemek lazım.
Mughettocuğum, http://www.sikayetvar.com
YanıtlaSilmutlaka kayıt ol ve şikayetini bildir! Benim Avea ile bir problemim vardı. Tamamen onların hatası yüzünden gerçekten çok zor bir duruma düştüm. Bir buçuk ay sürekli çağrı merkeziyle tartıştım, tamam size dönücez, soruyoruz, çözüyolar diye oyaladılar.En sonunda bu siteye şikayet ettim. Bir haftada sorunu çözüp, gasp ettikleri kontörlerimi geri ödediler.
İğne ile İplik; oraya da şikayet ettim merak etme ama pek ümidim yok.Savcılığa dilekçe veriyorum. :(
YanıtlaSilHiç çekinme canım, sonuna kadar git. Ben öyle nelerimi geri aldım, hakkımı yedirtmedim. Helal olsun sanada canımcım:)
YanıtlaSilmughetto ben de şikayet var a yazmıştım,şimdi hatırladım iğne ipliğin mesajını okuyunca...
YanıtlaSilMerqure; Bende yazdım ama olumlu bir sonuç alamadım.Tek seçenek savcılık kaldı.
YanıtlaSil