11 Mart 2010 Perşembe

BENİ DAHA DA YARATICI YAPMAK İSTER MİSİNİZ ?

Sevgili arkadaşlarım Roxelanne ve Zuzu beni yaratıcı blogger ödülüne layık görmüşler. Kendilerine teşekkür ediyorum hatta bir de extradan yanaklarından kocaman öpüyorum :))


Şurada benzer bir mimi cevaplamıştım,hakkımda 7 şey yazmıştım,bir göz atın isterseniz.

Birde 7 kişiyi mimlemem lazım.Aslında bu mimlerin başkasını mimleme şartını hiç sevmiyorum,kimi mimleyeceğimi şaşırıyorum.
Bu kısmı şimdilik es geçsek ;)

Peki beni daha da yaratıcı yapmak ister misiniz?
Ama bir değişiklik olsun,bu postun altına blogumda görmek istediklerinizle ilgili yorum bırakın bana olur mu?
Yani mesela şu üründen,bu mağazadan,şu modadan,bu bakım ürününden bahsedermisiniz gibi..Bende yorumlar çerçevesinde o konulara eğileyim önümüzdeki postlarda :)

Birde mail ile de bana ulaşıyorsunuz ama mail yazmaya üşenen olursa bir yorumla onlara geri dönerim,tabi mail adresinizi de yazın yoruma..

EKLEME; Altın saçlı kız Ayshenur da beni bu ödüle layık görmüş,teşekkür ediyorum kendisine.

7 yorum:

  1. tatlım bnde de yaratıcı blogger ödülün var:*

    YanıtlaSil
  2. ayrıca sorunu kendi adıma cvpliim: cok güzel taraklı tokalar yapıosun ama onun takışını sacında görmek istiyorum ögretmenlerimizde olurdu bunlar cok sewerdim:)

    YanıtlaSil
  3. Ayshenur; ilk başta teşekkür ederim tatlım beğendiğine sevindim.
    Tarak tokaları saçıma takmıyorum çünkü sattığım için saçıma takılan bir ürünü tercih etmeyen kişiler olabilir diye düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
  4. hmm ben neyden bahsetmeni isterim. mesela favori cilt bakimi urunlerin ? senin her gun veya her hafta duzenli kullandiklarin neler ?

    YanıtlaSil
  5. Betül bunu yazdım kenara,benimde aklımdaydı zaten :)

    YanıtlaSil
  6. sewiyorum seni ve yazılarını cnm,ayrıca oda dgruda ben mesela nasıl takacagımı bilemedigimden sormuştum..?

    YanıtlaSil
  7. Haklısın aslında,yakın arkadaşlarım bile nasıl takması gerektiğinden emin olmuyor,öncesinde ders veriyorum ;)

    Ben kısaca şöyle bir ipucu vereyim sana,mesela topuzun kenarına üstüne çok şık olur..Onun haricinde tel tokayla tutturduğun bir saç tutamının üstüne tarak toka takarsan hem toka kaymaz hemde şık gözüküyor :)

    Ama bunla ilgili bir ara bir post girebilirim aslında..Tarak toka hangi şekillerde kullanılır diye :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin