21 Ocak 2010 Perşembe

HAKKIMDA 7 ŞEY MİMİ :)




Dominikcim beni mimlemiş.Hakkımda 7 tane şey yazmam gerekiyor.


1)Öncelikle ilk aklıma gelen; BUGÜN İTİBARİYLE BU BLOG REJİMDE..MİNİMUM BİR 10 KİLO VERMEM LAZIM..AMA İLK HEDEFİM ŞU ANDA 5 KİLO HADİ BAKALIM.


2)Birde o kadar iradesizim ki..Bu rejim işi ne kadar devam edebilecek bilmiyorum..Lütfen bozmayayım,bu sefer irademe sahip çıkayım.


3)Tabi iradesiz olmamın sebebi kendimle barışık olmamdan kaynaklanıyor..Kendisini seven bir insanım.Her ne kadar aynada bazı gördüğüm görüntülerden hoşlanmasamda,eninde sonunda kendimi seviyorum.


4)Tam bir alışveriş manyağıyım..Ufak tefek birşeyler mutlaka ama mutlaka alıyorum.Bazen bir çorap belki ama illaki alıyorum.Bu ne yazık ki güzel bir özellik değil,bütçeye zararlı.Aynı zamanda dünyada bu kadar fakir,zor durumda olan insan varken kendi kendimi kınamama sebep oluyor.


5)Seyahate aşık bir insanım..Seyahat ettiğim, farklı yerler gördüğüm sürece çok çok mutlu oluyorum..En büyük hayallerim seyahat etmekle ilgilidir.


6)Tam bir uyku aşığıyım.Günde 12 saatten fazla bile uyuyabilirim..Uykuya doymuyorum..


7)Bunu sınav dönemim olduğu için son 2 haftadır twitterda bağıra bağıra haykırdım ama ben son sınıf Hukuk öğrencisiyim..Çocuksu,uçarı ruhuma karşın inanamasam da resmen avukat olacağım.


Merak ettiğiniz,ilginç 7 tane özellik mi saydım bilmiyorum ama ilk aklıma gelenler bunlar.

2 yorum:

  1. ahh ahh ,o uyku durumunu asıl bana sor,,hayatımın 2 aşkı: uyku ve çikolata:D

    YanıtlaSil
  2. çok benzer yanlarımız varmış..ne güzel oldu bu mim :)
    sağol tatlım..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin