27 Mayıs 2010 Perşembe

LITTLE BLACK DRESS MODİFİYESİ :)



Aslında yarın çok önemli bir finalim var,onun için bu postu girip kaçıyorum.
Bu mini siyah elbiseyi dün Little Big'ten aldım.Saten kumaşı ve düğme detayları ile çok hoşuma gitti.Tabi 39.90 fiyat etiketi de almam için ayrıca etken oluşturdu,itiraf ediyorum :)
Boyu benim için kısa maalesef :( Kısa boylu bayanlar veya daha zayıf bayanlar rahatlıkla elbise olarak kullanabilir ancak ben günlük hayatımda tunik olarak kullanabilirim ancak.

Bu güzelim elbiseyi tunik olarak kullanmak büyük haksızlık diye düşünürken aklıma iç eteğim geldi.Taa ta...



Bu şekilde kullanarak hem boyunu uzatmış oldum hem de romantik bir hava yakalamış oldum.İyi ki almışım bu iç eteği diyerek mutlu da oldum :)

Sevgilinin yakın arkadaşlarından birinin nikahına giymek için gayet uygun diye düşünüyorum,sizce?

NOT:Resimlerini çekmeyi unutmuşum,Tchibo mağazalarında dün plaj teması başladı,bikinilerde alt ve üst bedenleri ayrı olarak alabiliyorsunuz ki,benim için olmazsa olmaz bir olay.Toplamda 2 parçaya 30 lira ödedim.

4 yorum:

  1. bende hep aynı şeyi yaşıyorum. etiketinde elbise yazıyor ama ben giyince tunik oluyor. illaki aldıysam senin gibi bir formül bulup boyunu uzatıyoruz :)

    bu haliyle çok çok şık olmuş. güle güle giy Mughetto :)

    YanıtlaSil
  2. Elbiselerin,tunik gibi olmalarının sebebi boydan ve kilodan kaynaklanıyor maalesef :) Bende ikiside mevcut olunca ancak güzelim elbiseleri tunik gibi giyebiliyorum :)

    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. iç etek çok güzel durmuş.benim de böyle birşeye ihtiyacım var nereden aldığını öğrenebilir miyim? teşekkürler.
    bloguma beklerim :)
    http://unicorntutorials.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Unicorn; önceki postlarda bahsetmiştim, Salı pazarından aldım ve Bebe marka ;)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin