30 Mayıs 2010 Pazar

MİNİK BİR HEDİYE


Sürekli kozmetiğe para yatırıyorum.Bir yandan aldıkça bir yandan da vermek lazım değil mi? Gönül isterdi ki daha fazlasını hediye olarak vereyim ama şimdilik kendilerinden kopabildiğim malzemelerim bunlar,bir kısmını da arkadaşlarıma dağıttım.
İsteyen birine,kargo ücreti karşılığında,göndereceğim.
Bazıları hiç kullanılmadı bazıları ise az kullanıldı.Mesela parfüm 30 ml ve hiç kullanılmamıştır.

İsterseniz benimle maille irtibata geçin,isterseniz postun altına yorum bırakın.Gerçekten ihtiyacı olan veya yeni ürünler denemek isteyen bir bayanın olsun bunlar! :)

Hediyelere talip çıktı! Teşekkürler :)

6 yorum:

  1. Çok güzel bi fikir gerçekten! golden rose eyeliner'ının methini çok duydum bi türlü deneyemedim bende gitçemde alcam da oo(:*üşengeç mod*

    Bu kibar davranışın için tebrik ederim(:

    YanıtlaSil
  2. uygun görürseniz bende talibim vallahi ürünler buradan çok cazip görünüyor::)

    YanıtlaSil
  3. Nah a Perfect Day; rica ederim ne demek,herkes aynı şekilde davransa,yardımlaşma olsa ne hoş olur :)

    Minder;üzgünüm,daha erkenden mail ile ulaşan arkadaşların oldular.Bir dahakine inş :)

    Ece; Maille ulaşmıştın sanırım bana.

    YanıtlaSil
  4. evet canıım maiille ulaşmıştım burdan dayanamayıp sağlamasını yapmıştım daha sonra:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin