28 Ağustos 2010 Cumartesi

BODY SHOP ' TA 2 AL 1 ÖDE KAMPANYASI [Makyaj Fırçaları Dahil]


Pekçok yerde bu habere rastlamış olabilirsiniz,Body Shop'un tüm makyaj ürünlerinde 2 al 1 öde kampanyası var ve bu kampanyaya yeni Baked-To-Last serisi de dahil. Bu serinin özelliği ürünlerin fırınlanmış olması ve yüzde 8 saate kadar kalıcı olması. Eğer şu sıralar kozmetik malzemeye ihtiyacınız varsa bu kampanyaya göz atın derim,benimle ilgilenen bayanın söylediğine göre uzun bir süredir 2 al 1 öde kampanyası olmamış makyaj ürünlerinde ve uzun bir sürede olmayacakmış.

Benim asıl ilgimi çeken ise makyaj fırçalarının da kampanyaya dahil olmasıydı.Genelde makyaj fırçaları bu tarz indirimlerin ve kampanyaların dışında tutulur. Pekçok bayanın kaliteli ve uygun fiyatlı makyaj fırçası arayışında olduğunu bildiğim için; istikamet Body Shop diyorum. Ben 35 liraya bir fırça fiyatına iki fırça edindim.Fırçalardan biri pudra fırçası diğeri ise mineral ürünlerimi sürerken kullanmak için kabuki fırça.

6 yorum:

  1. uzun zamandır mineral fırçasını kullanıyorum gayet memnunum iyi bi seçim yapmıssın:)

    YanıtlaSil
  2. mercan; bu yoruma çok sevindim valla :) teşekkür ederim belirttiğin için.

    YanıtlaSil
  3. bn tbs'in bu deil ama bronz renkli (asıl işlevi de sanırım bronzer sürmek olan) kabukisini kullanıyorum. mac msf natural sürüyorum onunla.. çok memnunum.. çok yumuşak ve kılları asla dökülmüyor.. allık fırçası da gayet güzel bence..

    YanıtlaSil
  4. ursula; Dökülmeme yapması güzel :) Elf Studio serisinin allık fırçasını kullanıyorum ama Body Shop'ta da aklım kaldı.

    YanıtlaSil
  5. allah allah... ben dün capitol body shop'taydim ve indirim devam ediyordu fakat fircalarda indirim yok dediler bana:/ tek allik fircasina 29 lira odedim:(((

    YanıtlaSil
  6. Ben alalı baya oldu indirim bitmiş olabilir.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin