12 Ağustos 2010 Perşembe

DOĞAL TAŞLARIN DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ.

Doğal taşlara ilginiz var mı? Burcunuzun taşı hangisi, sağlık sorunlarına hangi taş iyi geliyor merak ediyor musunuz? :)

Bu postta bunlara cevap vermeyeceğim belki ama sizi taşların dünyasında ufak bir gezintiye çıkaracağım ve bu sorulara cevap verebilecek birisi ile tanıştıracağım.

Dayım uzun süreden beri yazları Bodrum / Akyarlar' da doğal taşlar ile ilgili olarak esnaflık yapıyor.Twitter'dan takip eden arkadaşlarımla paylaşmıştım, Berna Laçin'in programına çıktı iki kere ve doğal taşlarla ilgili bilgi verdi,denk geleniniz olmuştur belki.

Biz bayanlar genel itibariyle doğal taşlara ve doğal taştan yapılmış takılara meraklı olduğumuz için sizi dayımın tezgahından birkaç fotoğraf ile başbaşa bırakıyorum.













Ben bu yaz Pembe Kuvars'ımı boynumdan çıkartmadım,yani aşk taşını :)) Onun dışında genelde bayanlar hatta pek çok bay burç taşlarını kolye olarak tercih ediyor.

Onun dışında radyasyona,yorgunluğa karşı evinizde ham olarak büyük bir taşta bulundurabiliyorsunuz.Biz evimizde Ametist bulunduruyoruz mesela.

Taşlarla ilgili fazla bilgi veremeyeceğim ama size tavsiyem yolunuz Akyarlara düşerse dayımın tezgahına bir uğrayın ve taşların dünyasına dalın. :)

4 yorum:

  1. Bu postun aklıma bazı fikirler getirdi, bana ilham verdi. =) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ah kuzum bunlar enfes hele ametisti devasa alıp evin girişine koydu annem tüm enerjileri çekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Ah kuzum bunlar enfes hele ametisti devasa alıp evin girişine koydu annem tüm enerjileri çekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Lovebug; ne mutlu bana :)

    Stil Direktörü; Bende inanıyorum açıkçası Edi'cim.Ametist hele benim burcumun taşı.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin