5 Kasım 2009 Perşembe

STRAWBERRY ALIŞVERİŞLERİM

Aşağıdaki yazımı okuduysanız bilirsiniz,en son Flormar hayal kırıklığından sonra ne varsa bizim çilekte var dedim ve buyrun bakalım sepete neler atmışım ?


Baya bir süreden beri,rahat 3 sene olmuştur Maybelline köpük fondöten kullanıyorum.Kendisine ihanet etmeyi hiç düşünmemiştim açıkçası ama son zamanlarda yeni bir ürün kullanma arzusuna sahibim :) Niyeyse!


Aşağıdaki Stila fondöteni de 14 liraya görünce direkt atladım.Çok renk seçeneği vardı ve çilekte cilt tonlama resimlerinden emin olamadığım için Stila'nın kendi sitesine girdim ve benim bej alt tonlu cildim için B renginin iyi olabileceğine karar verdim.Umarım yanılmam :)








Daha sonra JustMakeup'ta duyduğum YSL rujlara doğru ufak ufak ilerledim.Beğendiğim bir renk olmayınca bu sefer glosslara gözüm takıldı ve 25 doları da doldurmak bahanesi ile sepete bir tane gloss atıverdim.25 doları doldurmamın sebebi de hediyesinden faydalanmak :)
Çok havalı gözüküyor yahu bu şirin!







Sıra geldi 25 doları doldurduğum için ve yeni müşteri çakallığı yaptığım için( başka bir mail adresi kullanarak ) gönderecekleri hediyeye;





Hediyeden de Tan renginde olan cilt ürününü seçtim.Umarım o da cildime uyar.Daha önceden hiç Revlon ürünleri kullanmamıştım nasıllar çok merak ediyorum.


Yaşasın çilek! :)

10 yorum:

  1. ohh her gördüğünü attın dimi sepete :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben hiç strawberryden bişi alamadım henüz kızlarrr:( ama bu ay deneyeceğim... paylaşırım sizle aldıklarımı...

    YanıtlaSil
  3. o glossa bayıldım cok guzelmıs :)

    gule gule kullan gelınce renklerınıde bızımle paylas olurmu canım :)

    YanıtlaSil
  4. YSL'nin ambalaja bayıldım. Seçtiğin renkler de tam istediğim gibi. Dur ben de sipariş vereyim :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canımcım rahatlamışsındır sepete atınca :D

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan.çok karlı ve kaliteli bir alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan..Bu YSL rujları ben de denemek istiyorum. Hemen sipariş vereceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Siu; içimdeki kozmetik canavarı sağolsun.

    Simla;Alırsan mutlaka paylaş.

    Yaprakela;Gelsin mutlaka paylaşıcam :)

    Doorstepping;Ambalaja bende bayıldım :)

    Eb;Rahatladım valla :))


    Pembe fiyonk; Dimi? Bencede :))

    Nilgün;Bende ilk defa deneyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. HEVESLI flormarla ilgili yazilari son gunlerde bir cok forumda okudum gercekten bircok kisiye gelmemis dogrusu cok sasirdim bende beklemedeyim banada gecen hafta mail gondermislerdi neyse bakalim ne olacak bu arada yukarida tanittiginiz urunler cok guzel ve fazla bilinmiyor iyi dusunmussunuz

    YanıtlaSil
  10. Hevesli, pek bekleme derim :) Umudunu kes bence.
    Strawberry benim çok sık alışveriş yaptığım bir yer, alışveriş yaptıkça da paylaşıyorum.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin