26 Kasım 2009 Perşembe

İKİ YENİ BROŞ TASARIMI DAHA: DENİZCİ TEMALI VE KOKOŞ BROŞ



İki yeni broş daha tasarladım. ( çok havalı bir kelime yahu! ) 
Sol taraftaki broşta,püskül,dantel,organze ve saten kurdele ve düğme kullandım.Takıldığında püsküller çok hoş duruyor.
Sağ taraftaki broşta ise,kırmızı düğme üzerine,beyaz üzeri lacivert çizgili düğme ve onun üzerine kırmızı-lacivert kurdeleler ile dümen çalıştım.Malum denizci teması sezonun moda akımlarından. ( Diğer denizci temalı tasarımlarım için tık ve tık )





Ve yine pasaja ekleyip eklememe konusunda kararsız kaldım.
Bunlar da diğer yaptığım 2 broş ile beraber beklemedeler :)

3 yorum:

  1. eline sağlık..güzel olmuş ikiside.. denizciyi bi tık daha fazla beğendim galiba :)

    YanıtlaSil
  2. ıkısıde harıka canım :)
    bu arada ıyı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  3. Yaprakela;Tteşekkürler cnm iyi bayramlar :)

    Dominika; Teşekkürlerr :) Denizci akımı çok cazip bencede..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin