13 Şubat 2010 Cumartesi

ÇOK CİCİ H&M HEDİYELERİM :))





Yakın bir arkadaşım Erasmus'la Çek Cumhuriyeti'ne gitmişti.Dönüşte bana H&M'den çok cici hediyeler getirmiş.

*Büyük gösterişli taçlara olan tutkumu bildiği için taşlı,fiyonklu bir taç.
*Bol taşlı çok gösterişli şıkıdım bir kolye.
*Leopar sevgimi bildiği için leopar desenli ikiz yüzük.

Ben hepsine bayıldım,çok çok beğendim.Hemen sizinle de paylaşmak istedim.

Hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum :))


Accessorize'ın %70'lik indiriminden kendime bir parça kapabildim,bu da resimdeki çiçekli bilezik.Siyah ve gri tonlarıyla özellikle çok çok şık duruyor.
8 lira.

Tükkana 9 parça daha ekledim.Göz atmak için tık,tık.

8 yorum:

  1. hepsi çok güzeller çok beğendim cnm, arkadaşın çok inceymiş hediyeleri zevkli gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ceci; Zevklidir benim arkadaşım :) Senin de beğenmene sevindim,mucux..

    Dominika; teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. hediyelerine bayıldım.özellikle taç çok güzel.tam benim tarzım.

    YanıtlaSil
  5. Aferim arkadaşına balım güzel günlerde kullan dükkana da bakıyorum hemen

    YanıtlaSil
  6. canım güle güle kullan,bu arada tacın sonia rykiel tasarımı:)

    YanıtlaSil
  7. Kelebek; Deli işi taçları bende çok seviyorum :)

    Stil Direktörü; Teşekkür ederim Edi'cim :)

    Siu; Teşekkürler cnm :)

    Modamakyajveben; Evet ben söylemeyi unuttum,senin söylemen iyi olmuş,merak edenler okur :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin