7 Kasım 2010 Pazar

MAKYAJ HİLESİ: GÖZLERİ OLDUĞUNDAN BÜYÜK GÖSTERMEK



Bu postu girmek uzun zamandır aklımdaydı aslında ama istediğim gibi bir makyaj bir türlü yapamamıştım.. Bu sebeple de ileri atıp duruyordum bu konuyu.


Aslında makyaj yaparken tek ihtiyacım olanın Mac painterly paint pot ve Sigma fırçalarım olduğunu anladım. *_* Herkese tavsiye ediyorum bu ürünleri.


Girizgahtan sonra asıl konumuza gelelim,makyaj hilesi ile gözleri olduğundan büyük göstermek. Ama nasıl ?


Birinci adımımız; az çoktur kuralını benimsemek.


Göz makyajınızda 3 adet far size yetecektir.Göz pınarınızı aydınlatmak için,göz kapağınıza sürmek için ve gölge yapmak için...




Daha sonraki adımımız ise göz kalemini ve eyelinerı nasıl kullanmamız gerektiği ile ilgili. Kesinlikle göz pınarına girmememiz gerekiyor. Gözün orta kısmından başlayarak kuyruk kısmına doğru hareket etmeliyiz ve kuyruk kısmında daha yoğun uygulama yapmalıyız.


Ayrıca göz içine de koyu renk kalem çekmemeliyiz.Kalemimizi kirpiklerimizin altına çekmeliyiz.Arzuya bağlı olarak göz içine beyaz renk kalem çekerek daha aydınlık bir görüntü yakalayabiliriz.


Son adımda ise kirpiklerimizi hacimli gösterecek bir maskara kullanmalıyız.


İşte bu kadar basit!








7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. =) Benim gözlerim zaten iri bir de hergün bu tür makyajlar yapıyorum. Yalnız göz içine beyaz kalem çekmek aydınlatmanın dışında kesinlikle gözü büyük gösteriyor. Beyaz kalem uzaktan gözün beyaz kısmı sanıldığı için. =)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş makyajın canım :)
    Bu arada gözlerimiz aynı renk :D

    YanıtlaSil
  3. bu hileyi denicem canım yararlı bir post olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. bide göz ınarına yakın kalem çekince sanki gözler daha da birbirine yaklaşıyormuş gibime geliyo ölemidir cidden? eline ağlık bu arada canım :)beyaz kalemi bilmiyordum deneyeceğim.. özellikle önerdiğin bi ürün var mı beyaz kalem için?

    YanıtlaSil
  5. Lovebug; Evet beyaz kalem olayı çok iyi ama ben resimleri çektikten sonra beyaz kalem sürmediğimi farkettim :)) Not olarak düştüm.

    hayalci; aa :) teşekkürler.

    Sochic; sevindim *_*

    nezihe; olabilir,emin değilim *_* Bende herhangi bir beyaz kalem var valla önem vermedim markasına..

    YanıtlaSil
  6. tü tü tüüü maşallah çok güzel ya gözlerin....
    :)twitten yazdım görmemişsin :)

    YanıtlaSil
  7. pofiş; atlamışım :/ çoook teşekkürler sana fıstık.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin