3 Kasım 2010 Çarşamba

NİŞAN HAZIRLIKLARI: MEKAN SÜSLEME




Nişan hazırlıkları ile ilgili postlara kaldığımız yerden devam ediyoruz :)


Nişan yapacağımız mekanda 3 renk süsleme mevcuttu. Dore, bebek mavisi ,toz pembe...Ben nişan konseptine uyacağını düşündüğüm için toz pembe rengi seçtim. Sandalyeler toz pembe tüllerle giydirilecek ve masanın ortasında altın rengi şamdanlar olacak. Bu haliyle de oldukça şık aslında ama ben kendimden de bir şeyler katmak istediğim için ne yapabilirim diye düşünmeye başladım.


En yoğun süslemeyi gelin damat masasına yapmaya karar verdim.En önemlisi masamız çiçek bahçesi gibi olmalıydı. Bu yüzden pembeli, beyazlı, morlu çiçeklerden oluşan bir gelin masası çiçeği yaptıracağız. Daha sonra resimde gördüğünüz mumluklardan aldım.Masada bir mum demeti oluşturacağım. Romantik bir hava katacağım.


Misafirlerin masasına da mum ve canlı çiçek koymayı planladık ilk önce,daha sonra abartmamaya karar verdik ve sadece kendi masamıza çiçek ve mum koymanın daha mantıklı olacağında karar kıldık.


Misafirlerin masasını ise boncuk makaralar ve pullar ile süsleyeceğiz.Boncukları şamdanlara dolayabiliriz diye düşünüyorum.Nişandan bir iki gün önce gidip,süsleme işini kafamda netleştireceğim.


Unutmadan,davetiyelerimiz de toz pembe renginde... Ve tabi nişanlığımın rengi, fuşya ! Bu kadar toz pembe ve mor renkleri arasında,baskın bir renk ile dikkat çekeceğimi düşündüm. *_*


Halay mendillerimizi de unutmadık ve morlu,pembeli olanlardan aldık 10 adet kadar... Yakın arkadaşlarımız gecenin bitiminde hatıra olarak götürmek isteyebilirler diye.


Şimdilik kafamda canlandırdığım salon; morlu,pembeli, cıvıl cıvıl ve eğlenceli.. Umarım herşey gönlümüze göre olur.


7 yorum:

  1. çok renkli cıvıl cıvıl bi nişan töreni olacak desene cnm, aslında renkli diyoruz ama hakim olan renkler pembe ve mor, bence gayet şık durcak, tabi o günün resimleri gelsin bir de öyle değerlendiririz:) halay mendilleri de hoş cnm ama belki nişana gelenlere özellikle bayanlara nazar boncuklu bileklik tarzında az maliyetli ama şık, ince bi jest yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. şimdii hayal ettimm bu mumları boncukları masa da daa harika duracak eminim ki... Harikaaa vallahi.. Umarım herşey istediğin gibi güzel harika olur ve masal tanında bir nişan törenin canım canım

    Sevgiler
    tesetturasktir.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Heyecan gittikçe artıyor değil mi =) Kolay gelsin ve hazırlıkları tamamlarken de iyi eğlenceler =)

    YanıtlaSil
  4. ayyy süper bir nişan olacak!! Allah tamamına erdirsin canım!!

    YanıtlaSil
  5. çok renkli bir tören olucagı bellı,
    bunlar tatlı kosusturmacalar onemlı olan mutlulugunuz allah her daim mutlu etsın :)
    senın adına cok sevındım :)
    bu arada elınden diy gelıyor aslında gelen konuklara bıleklık yapıp hedıye edebılırsın bence cok guzel olur nazar boncuklu :)

    YanıtlaSil
  6. seçtiğin renkler çok güzel, capcanlı:) umarım o gün gönlünce olur hersey:)

    YanıtlaSil
  7. cecilia;bileklik olayı benim de aklımda bir süreden beri ama hatırlatman iyi oldu ;)

    tesettür aşktır; inşallah hayal ettiğim gibi olur :)

    Aslı; heyecan artıyor bir yandan da e yeter hadi artık gelsin o gün diyorum :)

    Chunli Beauty; İnşallah olur cnm,amin :)

    pelinuygun;sabredebilirmiyim bilmiyorum o kdr çok bileklik yapmaya... :)

    hayat güzel; Çook teşekkürler,umarım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin