11 Ocak 2011 Salı

GÜNÜN AYAKKABISI: URBANOG SİPARİŞİM

Urbanog siparişlerim bugün sağ salim elime ulaştı. Toplamm 5 ayakkabı, problemsiz, gümrüğe takılmadan bana teslim edildi. 2 tanesi arkadaşım içindi, aşağıdaki 3'ü ise benim ayakkabılarım.

2 adet stiletto ve 1 adet kürklü bootie sipariş ettim. Çiçekli stiletto yazın elbiselerin altına giymek için süper. Mor kadife stiletto çok ama çok şık bir model. Kürklü bootie ise bu kışın modası,çok hoş bir model.


  
Stilettoları 9, bootie'yi ise 8.5 numara aldım. Önceki aldığım bootie de 8.5 numaraydı ve çok rahat olmuştu. Bu sefer ise maalesef ayağımı çok sıktı *_*
9 numara stilettolardan biri ayağıma tam oturdu diğeri ise biraz bol geldi,kalıp koyduracağım mecburen. Bu seferki siparişim numaralar bakımından oldukça karışık oldu, ben de anlayamadım :)


Üç ayakkabının da topuğu olmasına rağmen kalıpları oldukça rahat, diğer Urbanog ayakkabılarım gibi :)
  

Bootiye geri göndermekle uğraşmayacağım için, ilgilenenleriniz olursa, satışa çıkardım.. İlgilenen bayanlar yorum kısmına yazabilir veya bana mail atabilir. (lifebymughetto@gmail.com)
Bootie 8.5 numara; bana yarım ila bir numara kadar küçük. Ben NineWest'te 8.5 numara giyiyorum, Nine West'te 8 veya 7.5 numara giyen bayanlar tercih edebilirler. Urbanog ayakkabılarını merak eden bayanların dikkatine...! *_*


Bu cici bootie nin artık cici bir yeni sahibesi var,ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim, ilk benimdir diyenin oldu! :))

18 yorum:

  1. ayaknumaramız aynı olduğu için sevinerek geldim ki senin ayağınıda sıkıyormuş :/
    olacağını bilsem kaçırmazdım :)

    YanıtlaSil
  2. Syhn; benim sol ayağıma iyi oldu aslında ama sağ ayağım sola göre daha büyük olduğu için yarım numara,bir numara kdr küçük geldi. Satılmazsa kalıp koydurup dahi kullanabilirim diye düşünüyorum. Senin ayak numaran kaç ? Ben Nine West'te 8.5 giyiyorum, Nine West'te 8 giyiyorsan olur bence.

    YanıtlaSil
  3. fiyatı ne acaba? çok beğendim bootie'yi :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş ayakkabıların tatlım güle güle kullan..
    keşke ayaklarım 8,5 olsaydıda o harika bootiye ben talibim diyebilseydim :D

    YanıtlaSil
  5. topugu çok yüksekmi inan anşamadım resimden??

    YanıtlaSil
  6. bitte; http://mughettosatiyor.blogspot.com/2011/01/201-urbanog-kurklu-bootie.html şuraya alayım sizi :) detaylı anlattım.

    j.d.; teşekkür ederiiim :)) kısmet.

    eklojit; sitesine bak istersen ama çok topuklu değil.
    http://www.urbanog.com/Breckelle-Vicky-11-Fur-Lace-Up-Combat-Ankle-Bootie_116_10056.html

    önden platformlu olduğu için kullanımı rahat.

    YanıtlaSil
  7. normalde kaç numara giyiyorsun acaba? 39 mu 38.5 mu. benim ayaklarım 38-38.5 acaba sıkar mı diye tedirgin oldum

    YanıtlaSil
  8. En onemlı konu ucret:))

    YanıtlaSil
  9. 5 ayakkabı kargo dahil ne kadara geldi :)

    YanıtlaSil
  10. Çiçekli stiletto muhteşem!
    Güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
  11. merhaba, ben bottie ler cok begendim talibim fiyatini ogrenme sansim var mı? sevgiler

    YanıtlaSil
  12. bitte; satıldı dün :)

    eklojit; satıldı ;)

    neslihan; ben amerikadaniste kullandığım için başka malzemeler vs de vardı o konu karışık biraz :)

    April; çook teşekkürler :)

    nes; dün satıldı bootie,ilgin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Çiçekli olan çok ciciymiş canım güle güle eskit.

    YanıtlaSil
  14. Stil Direktörü; teşekkürler Edicim :)

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar bootie ile ilgilenenler vardı, tekrar satışa çıkardık, eline ulaşan arkadaş çok beğenmesine rağmen ayağındaki taban çökmesinden dolayı kullanamayacağını söyledi. Eğer hala ilgilenenler varsa bana ulaşssın lütfen.

    YanıtlaSil
  16. bootie ve çiçekli olanı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  17. Cicekli olana bayildim :)

    YanıtlaSil
  18. Moda Çıkmazı; teşekkürler, bootie olan satışta ;)

    Kendimce Moda; ben de çok seviyorum onu :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin