29 Ekim 2009 Perşembe

YUPPİ!!! 100 İZLEYİCİM Mİ OLMUŞ HEDİYELERİ :)))

ARKADAŞLAR;
BLOĞUMU SAĞ TARAFTAN İZLEMEYE ALMADIĞINIZ SÜRECE,BLOĞUNUZ VARSA EĞER YARIŞMAMI YAYINLADIĞINIZ LİNKİ YORUM OLARAK BANA YAZMADIĞINIZ SÜRECE YARIŞMAYA KATILAMAYACAKSINIZ. HATIRLATMAK İSTEDİM. 
BAZI ARKADAŞLARI TEK TEK UYARMAM GEREKİYOR, TOPLU AÇIKLAMA DAHA İSABETLİ OLUR SANIRIM :)
KATILIMLARINIZIN DEVAMINI BEKLİYORUM.
SEVGİLER.


Sonunda bende 100.izleyicime ulaştım :)
Şu postta size belirttiğim gibi sevgili izleyicilerime hediye dağıtmak istiyorum.
Daha bütün hediyeleri hazırlamadım.Çünkü yarışmayı 2 haftaya yayacağım.2 hafta boyunca güzel güzel bir sürü hediye hazırlayacağımdan emin olabilirsiniz.Şimdilik 3 tanesi ise aşağıdakiler;


-DIY şirin çerçeve( bahsettiğim post)
-DIY romantik taç (detaylı anlattığım post)
-Claires marka anahtarlık










Bu arada 100.izleyicim olan rianhair' e de burdan sevgilerimi iletiyorum,blogu yok ama yarışmaya katılırsa onun da kazanma şansı olabilir.


Şimdi yarışma ile ilgili açıklamalara gelirsek;


Sizden beklediklerim eğer blogunuz varsa;
1)İzleyicim olmanız.
2)Blogunuzda yarışmamdan bahsetmeniz.
3)Bu postun altına yorum yaparak, yarışmamdan bahsettiğiniz postun linkini de yapıştırmanız.( Bu aşama çok önemli çünkü linksiz yorumlar dikkate alınmayacaktır.)
4)Yorum yaparken benden ne tarz hediyeler beklediğinizi de eklemeniz.


İşte bu kadar! :)


Blogu olmayan arkadaşlar ise;
1)İzleyicim olmanız.
2)Bu postun altına yorum yazarak ne tarz hediyeler beklediğinizi ve blogumla ilgili görüşlerinizi yazmanız yeterli olacaktır.




NOT: Hediyelerimin arasına tarak toka ve kozmetik malzeme eklemeyi düşünüyorum.
Amaç tüm blogçu arkadaşlara hitap edebilmek. :)
Başka ne tarz hediye görmek istersiniz lütfen yorumlarınızda belirtmeyi unutmayın.

63 yorum:

  1. http://yaprakela.blogspot.com/2009/10/br-prenses-hediye-dagtyor.html

    yasasın ben cok sanssızım ama :(

    mughettocum eger elınde malzeme var ıse hanı su lımangodakı kupeelerın aynısını yapmıstın yha oonun benzerını yapabılırısın herkes emınım onu cok beenmıstır benım gıbı :))

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim canımcım.Nice yüz izleyicilere inşallah.
    http://pembekiraz.blogspot.com/2009/10/mughettodan-hediyeler.html

    YanıtlaSil
  3. http://cosmopisi.blogspot.com/2009/10/mughetto.html

    Hayırlı olsun :)
    Hediye olarak DIY projelerini çok beğeniyorum,her türlüsü olabilir :)

    YanıtlaSil
  4. Canım tebrik ederim..Umarım benimde bu kadar sevenim olur..:)
    Hediyelerin çok şirin...Yaratıcı kutular yaptığını anımsıyorum...Alternatif bir hediye olabilir
    Sadece öneri istediğin için yazdım. sevgiler



    http://colorsofangel.blogspot.com/2009/10/mughettoda-100-izleyicisine-ulasmasn.html

    YanıtlaSil
  5. Cnm , hayırlı olsun 100. izleyicin..1000 lere ulaşman dileği ile..

    http://myscreamss.blogspot.com/2009/10/mughettonun-hediyeleri.html

    Hediyelerden, çerçeve mükemmel , çok tatlı..El emeği olması hediyelerin çok daha ayrı güzellik katıyor..

    Kendime ve tüm katılanlara bol şans diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuzu ilk defa ziyaret ettiğim halde çok sevdim. Hediye olarak makyaj ürünleri de verebilirsiniz.Nice 100 izleyicilerle buluşmanız dileğiyle...

    http://closelyfashion.blogspot.com/2009/10/mughetto-100izleyici-serefine.html

    YanıtlaSil
  7. Hediyeler süper görünüyor =)
    Bende bloğumda paylaştım
    http://kokostubis.blogspot.com/2009/10/mughettonun-hediyeleri.html

    YanıtlaSil
  8. http://roxelanneinmakyajcantasi.blogspot.com/2009/10/100-izleyici-serefine-hediye-yagmurlar.html

    nice 100 200 300lere:)

    YanıtlaSil
  9. http://balpotusuilemoda.blogspot.com/

    bende linkini verdiğim bloğumda paylaştım kampanyanı.Darısı benimde başıma inşallah:)biran evvel 200. izleyicine kavuşman dileğiyle canım..kokoş tarak tokalardanda hediye edebilirsin nede olsa fikir onu yaptığın zaman çıkmış ortaya..

    YanıtlaSil
  10. BEN GÜZELLİKLERİ İZLERİM.HEDİYELER GENÇLERE GİTSİN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun şeker bu arada ay o anahtarlık ne kadar şirin :) Ya ben hediye konusunda DIY ürünlerinden kendi el emeğin olan hediyelerden düşündüm zaten öyle de yapıyorsun :)

    http://aichanmusique.blogspot.com/2009/10/mughettodan-hediyeler.html

    YanıtlaSil
  12. http://pofidiksekerim.blogspot.com/2009/10/mughetto-dan-suprizlerr.html hayırlı uğurlu olsun şekerim...tacı çok sevcem...:):)

    YanıtlaSil
  13. yüzünce izleyicin ve diğerleri hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil
  14. canım hayırlı olsun nice 100'lere inş. darısı benim başıma taç yada anahtarlık benim bloguda ziyaretini beklerim
    link;
    http://zuzugunlugu.blogspot.com/2009/10/mughetto-100-izleyicisine-ulasms.html

    YanıtlaSil
  15. Yarışma bahane seni öpmek şahane ahahh

    YanıtlaSil
  16. ŞU ANA KADAR YORUM YAZAN TÜM ARKADAŞLAR;
    DESTEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.
    SİZLERİ YANIMDA HİSSETMEK BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR. :)

    SYHN'CIM VE WWW.GEZİYEMEK.COM ; ARKADAŞLAR EĞER KATILMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ YARIŞMADAN BAHSETTİĞİNİZ LİNKİDE YORUM OLARAK BIRAKIRMISINIZ ?
    EĞER SADECE MESAJLA DESTEK VERMEK İSTEDİYSENİZ SİZE DE TEŞEKKÜR EDERİM :))

    STİL DİREKTÖRÜ; EHUEHEU TEŞEKKÜR EDERİM BENDE ÖPERİM,MUCX :)

    YanıtlaSil
  17. çokca tebrik ediyorum seni ve 100'lerce izleyicin olmanı diliyorum ;) ben de ilk başlarda 9 izleyiciyle yazıyordum , şimdi ise 149 , çok farklı geliyor şimdi bu :)


    http://fashioncholicgirl.blogspot.com/2009/10/suprises.html

    YanıtlaSil
  18. tebrik ederim mügecim

    http://pembefiyonk.blogspot.com/2009/10/mughetto-100izleyici.html

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ederim, kisa zamanda 100'leri katlaman dilegimle, openzi ;)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, öncelikle 100. izleyenleriniz bol olsun:) (nasıl bir yorum oldu bilmiyorum ama siz anladınız beni:))
    Yarışmanızdan bende bloğumda bahsettim. Bu şekilde el emeğinizi, gönlünüzden kopanları vermenize çok sevindim, o yüzden severek duyurdum. Fakat yarışmaya dahil olmak istemiyorum, bloğunuzu takip etmeye devam edeceğim, takipçinizken başka yarışmalarınıza dahil olmak daha çok içime siner sevgiyle kalın:)
    http://www.igneileiplik.com/2009/10/bir-yarsma-haberide-benden.html
    Not: Bence sizin tasarımınız olan şeyleri sunmayı devamedin:)

    YanıtlaSil
  21. http://siyahbeyaz-1903.blogspot.com/2009/10/hediye-zaman-2.html

    hediyeler çok şeker ve anlamlııı. bence en güzel hediyeler DIY yani kendi el emeğiniz:)
    küçüklükten beri severim özel üretimleri.ilk aşkımın bana yaptığı papatya tacı(ki ozaman 6-7 yaşlarındaydım) kuturup hala saklayan bir tedavi edilmez romantiğim:)

    nice 100 lereee

    YanıtlaSil
  22. selam mughetto,

    blogunu uzun zamandır okuyorum. dıy projelerinide çok sevdiğimi belirtmeden edemicem. özellikle taraklar çok hoş oluyor. hediye olarak makyaj malzemesi ve yaptığın dıy projelerden bi kaçı olabilir. sevgilerle

    YanıtlaSil
  23. Tebrikler mugocumm.
    Ben makyaj ve aksesuar manyağı olarak bunlara yer vermeni istiyorum hediyelerdee :))
    işte buda postum;

    http://cecilianinmasali.blogspot.com/2009/10/mugocugumdan-100-izleyici-hediyeleriii.html

    YanıtlaSil
  24. hediye olarak tarak tokalarınız olabilir, zaten seçtikleriniz çok güzel ve el emeği olması daha bi anlamlı olmuş
    daha nice 1000. izleyicilere diyorum.
    sevglier
    yıldız

    YanıtlaSil
  25. s.a.
    ya aslında bu şekilde tanışmayı ve izlemeyi istemezdim :(( yeni olduğum için izlediğim bloglardan hoşuma giden ilgilendiğim blogları izliyorum. el emeği göz nuru hediyeleri görünce de dayanamadım :P

    hediyelerin çok güsel :) nacizane bir öneri ben örtülü bir bayanım mesela bizim gibi örtülü bayanlar için eşarp tokası da hazırlayabilirsiniz.kısmetse yeni bir eve taşıncam bana çerçeve gönderebilirsiniz mesela :))) kızışımın odasına asarım :))))

    http://arseldi.blogspot.com/2009/10/sendemi-mughetto.html

    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  26. http://ecenurdulger.blogspot.com/2009/10/mughettoya-buyurun.html
    *-*- Tebrik ederim müge.Daha nice nice 100 lere inşallah.
    Şöle hediye olarak kutular hazırlasana, bileklikler olabilir şöyle şıngır şıngır, kolyeler veya !
    Diğer hediyelerin de süper görünüyor.Ben her türlüsüne varım.
    Kazanayım da, hediyenin küçüğü büyüğü olmaz :D

    YanıtlaSil
  27. http://ecenurdulger.blogspot.com/2009/10/mughettoya-buyurun.html

    0*0 Böyle şeyler yapıosunuz ya bayılıyorum ya !,
    ayy inşallah bana cıkar bırı barı cıksın artık dımı =)

    YanıtlaSil
  28. ben de geldiiim :) tabrikler canım..

    http://zeynepinsesi.blogspot.com/2009/10/mughetto-da-aramzda.html

    YanıtlaSil
  29. tebrik ederım,ben daha çok kozmetik ağırlıklı hediyeler bekliyorum:))takipteyim teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. tebrik ederim 100 degil 1000 olur insallah benide dahil ederseniz cok mutlu olurum..

    YanıtlaSil
  31. ARKADAŞLAR, ÖNERİLERİNİZİ DİKKATE ALACAĞIM MUTLAKA.

    DEDİĞİM GİBİ KOZMETİK ÜRÜN DE EKLEYECEĞİM.

    DAHA FAZLA DIY PROJELERİMDEN DE EKLEYECEĞİM. :)

    ARZU NE YAZIK Kİ EŞARP TOKALARI İLE İLGİLİ PEK BİLGİM YOK,ŞÖYLE YAPSAK EĞER SANA KULLANMAKTA SIKINTI YAŞAYACAĞIN TAÇ-TOKA GİBİ BİR ÜRÜN ÇIKARSA BEN SANA KIZININ ODASINA ASMAN İÇİN KOKOŞ BİR ÇERÇEVE YAPARIM :) ANLAŞTIK MI?

    YanıtlaSil
  32. öncelikle hayırlı olsun canım.bende katıldım işte link http://laffebesi.blogspot.com/2009/10/mughettodan-hediye-yagmuru.html

    ne çıkarsa bahtıma :)))) yaptıklarının hepsi birbirinden güzel zaten

    YanıtlaSil
  33. tabiki anlaştık :))

    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  34. blogunu yeni buldum bu blog sahibi sayesinde http://aysu-gzelgnler.blogspot.com/ hediyeler çok hoş blogun çok hoş ama hediyeleri daha çok ev süsü ev dekoru tarzında birşeylerle zenginleştirsen dahamı iyi olur benim nacizane fikrim bu arada daha nice 100 izleyicilerin olurr inş.

    YanıtlaSil
  35. Bloğunu ben de yeni buldum,ya sahi gittikçe izlediğim blogların sayısı artıyor,yorum yazmak da çok hoşuma gidiyor da korkarım yakın gelecekde bloglara yorum yazmaktan başka bişeye bakamayacağım kanımca.Hediyelerine ilave olaraktan da cilt bakım ürünleri olabilir..Bana ve katılan herkese bol şans,sana da daha nice X100 izleyiciler..

    YanıtlaSil
  36. Bloglardaki birliktelik sayesinde benimde izlediğim blog sayısı artmaya başladı bloğun çok hoş olmuş 1000. izleyicinide görürüz inşallah hediye konusuna gelince bayanların vazgeçilmezi makyaj malzemeleri ve bakım ürünlerinden seçebilirsin ...

    YanıtlaSil
  37. merhaba az once uyesi oldugum hepkampanya sitesinde blogunuzla ilgili yaziyi gorunce ilgimi cekti hayirli olsun uye sayiniz 100u gecmis benim blogum yok ama begendim formlara bloglara yaziyorum blogunuz gordugum kadariyla iyi zaman icinde daha da guzellikler olur hediyeleriniz gercekten guzel umarim hediye sayinizi da fazla tutarsiniz kozmetik urunleride olur insallah hediyelerinizin icinde ayrica taki olayida guzel kolye bileklik gibi benim icin en guzel hediyeler el emegi ve kozmetik oncellikle sitenizi begendim uye oldugum diger sitelerde de sizden bahsedicem benim uye oldugum site sayisi ve yorumlarim coktur cevrem zate cok arkadaslara da sizin blogunuzdan bahsedecegim sizlere iyi calismalar hersey daha da guzel olacak eminim

    YanıtlaSil
  38. merhaba bende sitemde yayınladım http://sedefolmez.tr.gg/KAMPANYALAR-VE-HED%26%23304%3BYELER.htm blogu yenı kesfettım cok guzel hedıyelerde guzel herseyden öte el emegı hediyelere ev aksesuarları takılar ekleye bılırsınız

    YanıtlaSil
  39. hediyleri çok güzel el yapımı olması ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
  40. yaptığın eserlri beğeni ile takip etmekteyim.daha nice 100 izleyicilere.

    YanıtlaSil
  41. YettiiimXD
    Nice 100'lere..
    Şansız olanda kazansın.

    http://pinkymintzz.blogspot.com/2009/11/3-yarsmammm.html

    YanıtlaSil
  42. mughetto diy projelerine bayılıyorum. hediyenin bunlardan olması daha da çekti beni. nice yüzlere.. iyi şanslar
    http://missberil.blogspot.com/2009/11/yarsmalar.html

    YanıtlaSil
  43. daha nice 100.izleyicilere
    www.modamakyajveben.blogspot.com

    YanıtlaSil
  44. http://mutluol-tiramisu.blogspot.com/2009/11/mughetto-dan-hediyeee.html

    daha nice 100 izleyicilere...

    şansım pek yok ama inş bu sefer kırcam şeytanın bacağını:)

    YanıtlaSil
  45. tebrik ederim hediyelerin çok güzel...............

    YanıtlaSil
  46. blogunuzun gidisi gayet iyi bloglarin yakin takipcisi ve yorumcusu oldugum icin en kucuk detayi bile kacirmiyorum yazilariniz dogal sade bir dille yazilmis annenizi anlatirken bile cok dogal yapmaciksiz yazmissiniz sayfanizin renk ayarlarida birazdaha tonlamalar ilgi cekici hale getirilebilir resimleri yayinlarken daha dikkat ederseniz cok daha ilgi cekersiniz daha cok cok basarili olacaginizi dusunuyorum devam edin bravo

    YanıtlaSil
  47. sitenizde hediye secenekleri arasinda flormarda olursa cok iyi olur ben flormarin cesitli urunlerini kullaniyorum blog takipcisi oldugum icin flormar onumuzdeki gunlerde paket gonderecek bakalim neler gelecek deneyimlerimi sizede yazarim sizde hediyeleriniz arasinda belki flormari da bulundurursunuz

    YanıtlaSil
  48. HEVESLI birde dikkatimi cekti yorumlar diger bloglara gore biraz gec giriyor umarim bundan sonra daha cabuk girer cunku arkadaslara bahsediyorum baktiklarinda hemen cikmayinca sasiriyorlar daha hizli yorum yayini dilegiyle iyi aksamlar

    YanıtlaSil
  49. Hevesli blogum hakkındaki düşüncelerine sevindim,beğenmen mutlu etti beni.
    Flormar ürünlerini de düşünebilirim tabi ki neden olmasın ?
    Yorumlarla ilgili problemler benden değil blogspottan kaynaklanıyor muhtemelen,altyapı problemleri, yavaş olabiliyor blogspot bazen,malum! :)

    Birde düşüncelerini benim mail adresime atarsan sevinirim veya herhangi bir başka postun altına da yazabilirsin tabiki, çünkü bu postun altındaki yorumlar kuraya tabi olacakları için, en son silmek zorunda kalacam, silmek istemem,başka posta yazarsan çok memnun olurum.
    Birde senin söylediğin arkadaşlar Hevesli'nin tavsiyesi ile geldik derlerse bende ayırt edebilirim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. ŞU ANA KATILAN ARKADAŞLARIM ÇOK TEŞEKKÜRLER :)
    UMARIM DİLEDİĞİNİZCE HEDİYELER HAZIRLAYABİLİRİM :)

    YanıtlaSil
  51. merhaba;bloğum yok ama keyifle izlediğim bir bloğum var artık başarılı paylaşımlarınızdan dolayı kutluyorum sizi başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  52. çok şirin bir siteniz var.tesadüfen tanışma fırsatım odu.izlemeye devam diyorum.ulku...ulkunlu59@yahoo.com

    YanıtlaSil
  53. slm
    hediyeler cok ilgi çekici ve şık emek verilmiş özenilmiş ben zaten el emegi olan hediyeleri seviyorum ve bir ruh tasıdıgını onu yapan kişinin yaptıgı esnada neler düşündünüğünü neler hissettigini düşünürüm hep hediyeleri incelerken hangi dugularla yapıldıgı beni hep heyecanlandırır :))

    blogum yok ama izlemeye deger buldugum bir blogla tanışma fırsatını buldum ;)
    ilgimi çeken bir çok konuda bize özel bir site diyebilirim aradıgım istedigim ilgi duydugum bütün konular burada basarılı bir blog tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  54. Blogunuzda başarılar dilerim.
    Nice 1000.izleyiniz olsun.

    YanıtlaSil
  55. cnmm benm bende cok tbrik ederimm seni daha nice 200,300.izlecilere;)
    Ayrıca bana göre hediyelerin su haliyle bi güsel,amaç heyecan olsun!
    http://queenofthefashion.blogspot.com/2009/11/life-by-mughettodan-hediyelerrrr.html

    YanıtlaSil
  56. Ayshenur; Çok mersi canım ama daha fazlası da gelecek.Çok yakında ;) =)

    YanıtlaSil
  57. önemli olan seni keşfetmekti al bakalım buda linkim:))
    http://yetenek-sizin.blogspot.com/2009/11/life-by-mughetto-dan-hediye-kapmak.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  58. 100. izleyicin hayirli olsun canim. Nicelerine insallah. 3 gün kala ben de sansimi denemek istedim. :)

    YanıtlaSil
  59. çok cici bir site emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  60. Tebrik eder, daha nice 100'ler dilerim.
    Çok ayıp bana geç yayınladım :)

    http://missdominikastylebox.blogspot.com/2009/11/mughettodan-hediyeler-sakn-kacrmayn.html


    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  61. daha nice 100'lere:)
    http://lifebymughetto.blogspot.com/2009/10/yuppi-100-izleyicim-mi-olmus-hediyeleri.html

    YanıtlaSil
  62. Yelda Aksu; Teşekkürler ama bnm linkimi bana yapıştırmışsın :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin