19 Ekim 2009 Pazartesi

DENİZCİ KOLYEME KARDEŞ GELDİ; DENİZCİ BİLEKLİK :)






Arka plandaki kedilerden sıkıldınız mı?
Ben biraz sıkıldım galiba, dikkat mi dağıtıyor ne,onun için arka planı bulanıklaştırdım,siyah beyaz yaptım ki kolyeye ve bilekliğe odaklanın.
En yakın zamanda resimlerdeki arka plan değiştirile.. :)


Bir süreden beri seve seve bayıla bayıla taktığım denizci kolyem vardı ya hani, hatta en son Stil Direktörü'nün de yer aldığı kermeste taktığımı söylemiştim, işte bu kolye ;







Bu kolyeye bir kardeş gelmesinin zamanıydı.


Bende oturdum yukarıdaki bilekliği yaptım.


Kolyeden sıkılırsam bilekliği takarım.
Sağım solum arkam Denizci olur :)




Buda günün fotoğrafı olsun.
Dersten bunalan Mughetto okulun deri koltuklarında uyuyor :)
Ayrıca burda denizci kolyemi takmıştım ama içerde kalmış, neyse artık !





Ayrıca hemen yeni post girdim ama aşağıdaki sürprizli yazımı okumadan geçmeyin şekerler.

4 yorum:

  1. Ohh ne güzel dur bakayım ben 2007 de bir kolye yaptım dı bulursam yazarım onu da sana da öneri olur cicim

    YanıtlaSil
  2. Yaz yaz öneri olsun şeker.

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmus. kolye cok hosuma gitti

    YanıtlaSil
  4. mughetto.pasaj.com da kolyeye bakabilirsiniz arzu ederseniz :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin