30 Temmuz 2010 Cuma

ASOS SİPARİŞİM - 2

Evet,tatildeyim.. Evet, deniz güneş kum :) Huzur,mutluluk.. Amaaa tüm bunlar benim %70 lik asos.com indiriminin son gününü kaçıracağım anlamına gelmezdi.. Beni az çok tanıyanlar buna şaşırmamıştır zaten. Şimdi neler aldım bakalım:

Siparişin amacı bende farklı bir rengi olan ve hergün ayıla bayıla kullandığım bu çantaydı :




Daha sonrakiler ise yazın ruhuna uygun aksesuarlar :



Bir önceki postta fötr ve hasır şapkalarla aşk yaşadığımı söylemiştim değil mi?



Vintage tarz güneş gözlüklerine hayır diyemem,bir önceki asos siparişimde aldığım gözlüklerden birini hunharca çantama attığım için kırdım. :( Buna daha dikkat etmeliyim!

Vee son olarak bir adet jelly sandalet,rengi çok tatlı...

Asos.com da nasıl alışveriş yapılır diyorsanız şu yazıma ışınlanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin