3 Temmuz 2010 Cumartesi

GECENİN MAKYAJI


Dün akşam giydiklerimi resimleyemediği için ''Ne Giydim'' postu yapamayacağım ama makyajımın detaylarını anlatabilirim :)

Allık olarak Mac Margin kullandım.Cildimin pürüzsüz gözükmesinde,makyaj altına kullandığım Clinique Pore Minimizer'ın etkisi var diye düşünüyorum.Fondöten olarak Body Shop Oil Free Balancing SPF 15 tercih ettim.Pudra olarak Max Factor Creme Puff tercih ettim.


Kahküllerim azcık gözümün içine girmiş ama idare edin :)
Göz altı kapatıcıs olarak Clinique Line Smoothing Concealer kullandım,pürüzsüz gözükmesi için birkaç kat uygulamadım ve süngerle dağıttım.Göz kapağıma hafif ışıltılı krem rengi far kullandım ve kahve rengi far ile hafif gölgelendirdim( far markası Elf Butternut ) ve üst kirpik dibime Mac Rich Ground Fluidline çektim.Alt kirpik dibime göz pınarına doğru Mac Melon pigment sürdüm,uçlara doğru ise NYX Shimmer,Peach,Copper 3'lü far setinden Copper rengi ( bronz kahve) tercih ettim.Üst kirpiklerime Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara kullandım.Alt kirpiklerime ise doğal durmaları için Body Shop kahverengi maskara sürdüm.

5 yorum:

  1. Çok doğal ve pürüzsüz bir görünüm olmuş.Makyajın bu halini daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca benden mimin var. =)

    http://lady-love-bug.blogspot.com/2010/07/alsveris-mimi.html

    YanıtlaSil
  3. vay bayagı cok ürün kullanmışsın ama doğala cok yakın ayrıca gözlerde müthişmiş be yavrum maş maş!

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, doğal ve ve çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Lovebug;Bende sanki hiç makyaj yokmuş gibi görünümüleri seviyorum aslında :) Mim için de teşekkrler.

    Ayshenur;Evet çok ürün ama doğal görünüm :) Teşekkürler :)

    April; Çok teşekkürler,istediğim görünümü elde etmişim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin