25 Temmuz 2010 Pazar

HASIR ŞAPKA SÜSLEME



Uzun zamandır DIY projesi yapmıyordum, özlediniz mi? :)


Üzerimde bir tembellik var,ne tarak toka yapıyorum artık ne çerçeve süslüyorum ne de başka birşey. Ama aklımda siyah bir hasır şapka süslemek vardı ne zamandır.Bugün Tuzla Pazarı'na gidip resimdeki siyah şapkayı aldım ve söz tepsimde kullandığım beyaz çiçek süslemeleri siyah hasır şapkamı süslerken kullandım. Ortaya romantik,eski türk filmlerindeki kadınların şapkalarına benzer bir şapka çıktı. Artık Bodrum plajlarında,süslü şapkamla salınabilirim :)



4 yorum:

  1. gülegüle kullan canım. baya iddalı,havalı görünüyor.

    ben daha sade sapkaları seviyorum ama bu da insana kendini prenses gibi hissettirir yani:)

    YanıtlaSil
  2. tamamen beyaz olsa gelin şapkası bile olurmuş

    YanıtlaSil
  3. böğürtlenlireceli; mersi :)

    kapkaracamdankelebek; bende sade fötrleri seviyorum ama böyle şapkalarda takıyorum,ortaya karışık yani:)

    Bahar; görenler gelin şapkası benzetmesini yaptı ztn :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin