1 Temmuz 2010 Perşembe

ÇİLEK ALIŞVERİŞİM: BOBBI BROWN SHIMMER BRICK/ NECTAR & MAC MARGIN

Çilek'ten akşam üzeri mail adresime ' We Miss You / %11 indirimi ' geldiği zaman, sabah Çilek'in stoğuna çok miktarda Mac allık gelmişti , bende Mac Melba allık & Bobbi Brown Shimmer Brick / Nectar almaya çalışmış kartım limit vermediği için alamamış,bankaya kartıma para yatırmaya gitmiştim. Şanslı günümde olmalıymışım ki,eve dönüp bu 2 ürünü indirim ile beraber sipariş verebildim,sadece tek bir değişiklik ile,Melba bitmişti bende Margin tercih ettim. Buyrun resimlere;






















Bobbi Brown Shimmer Brick / Nectar düşündüğümden de güzel,ba-yıl-dım. Şeftali-pembe tonlarında ışıl ışıl bir allık. Ya fazla renk vermezse diye bir korkum vardı ama benim ten rengime muhteşem oldu. Eğer sizin de ten renginiz açıksa tereddüt etmeyin derim. ;) Koyu ten renklilerde kötü durur demiyorum ama nasıl durur fikrim yok.


Çilek'te kutusuz ürün kampanyasında Bobbi Brown Shimmer Brick 31 liraya satılıyor.Hala da stoklarda mevcut.
Mac allıklar ise 35-36 lira idi ama şimdi göz attım,çoğu tükenmiş.

Şimdi sıra Çilek'ten aldığım bu 2 ürün ile bu yaz en çok kullandığım Mac Style allığın karşılaştırmasına;


Üçü de tam yaz rengi,cıvıl cıvıl,değil mi? Ya sizin bu yaz en sık kullandığınız allıklar neler ?

6 yorum:

  1. 3 üde birbirinden güzelll!!! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de iyi bir allık arayışına girmiş ve Marjo'yla konuşmuştum, bana MAC Style ya da MAC Margin'i almamı önermişti. Sende ikisi de var görünce çok sevindim vallahi mughettocum!
    Güle güle kullan. İkisi arasında bi kıyaslama yapabilir misin bana? Renk açısından falan? Burdan pek seçemedim ama şeftali tonlarındalar mı?

    YanıtlaSil
  3. Chunli Beuaty; Teşekkür ederim canım :)

    Leah; Oo baya işe yarar bir post olmuş desene :) Şöyle diyim o zaman Margin 1-2ton daha koyu ve daha şeftali tonlarında..Style ise daha coral tonlarında ve daha ışıltılı..İmkanın varsa dene derim mutlaka,ama ışıl ışıl bir ürün arıyorsan,piyasadaki ürünlerden farklı olsun diyorsan Style! Joker bir allık çünkü. Margin ise modası geçmeyecek bir allık,her eve lazım.Ayy amma uzun yazdım :) En iyisi Bobbi al sen ahaha.

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaa kardesim daha yeni sipariş ettik bunlari =) ben o sirada deniz kenarindaydim yahu =)))

    gule gule kullan canim!

    YanıtlaSil
  5. Mac/style da çok güzelmiş =)

    YanıtlaSil
  6. caramel; evet cnm twitterda konuşuyorduk :) Hemencecik geldi cicilerim. Thnx.

    Lovebug; Gerçekten güzel cnm,tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin