29 Temmuz 2010 Perşembe

BODRUM GÜNLÜĞÜ



Bodrum'dan ve benden haberler:

Tatilin en sevdiğim kısmı bronzlaşmak ve makyaj yapmaya gerek kalmadan sağlıklı gözükmek..

Fötr ve hasır şapkalar aynı zamanda güneş gözlüklerim de benimde.Bodrum'da çok güzel fötr şapkalar var ve fiyatlar 10-15 lira.

Yazın en sevdiğim tarafı,zilyon tane üst üste kolye,bileklik,yüzük ile dolaşmak :)) La la la

Tatile gelmeden önce saçlarımı kestirdim ve incelttirdim azıcık,şu anda yıka ve çık modundayım,azıcık köpükte sürdüm mü ta taa...Doğal dalgalarım oluyor.

Yemek yerken tabiki hayvanları unutmuyoruz,arkadaki siyah köpiş sebzeli dönerime eşlik etti.

Şu sıralar bünyeye bol miktarda alkol giriyor :) Bodrum'da Küçük Beyoğlu'nu keşfetmiş olan ?

Sahilde güneşlenirken,i-phone umdan müzik dinlemek, süt mısır yemek, midyeciyi durdurup midyeleri löpletmek, bir de dondurma yemek en büyük zevkim şu sıralar.Bu yaz kitap okumak hiç içimden gelmiyor nedense..


Şimdilik bu kadar,devamı gelecek..

4 yorum:

  1. ohhh sefan olsun harika ya tekrar tatile gidesim geldi. bende seneye bodruma gitmeyi düşünüyorum =) ii tatiller =)

    YanıtlaSil
  2. Canım bizim yerimizide eğlen,bol eğlenceli mutluuu tatileeerr:)

    YanıtlaSil
  3. gökkuşağındaoturankız; teşekkürler, bodrum herkesin görmesi gereken bir yer :)

    Duygu; çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin