26 Temmuz 2009 Pazar

3 LİRAYA FAR İLE YAPILAN MAKYAJ ÖRNEĞİ




























Makyaj bloglarını tenzih ederek yazıma başlamak istiyorum.Makyaj konusunda hiçbir zaman otorite olmadım pekte beceremem aslında makyaj yapmayı ama geçen postumda belirttiğim Flormar far paletinin pembe tonlarında olanıyla bir makyaj yaptım.Günlük bir makyaj ama çok etkileyici oldu diye düşünüyorum.Yada ben yaptığım için beğendim :))

Genel olarak makyajı göz pınarına yakın açık pembe tonu kullanarak,dışa doğru koyu pembe tonu kullanarak,kaş altına beyaz tonu kullanarak,kalem üstünede mor tonu kullanarak yaptım.Malzemenin yoğunluğuna göre makyajı koyultabilirsiniz.Ben iş için ve gündüze uygun yaptım.Bu 3 liralık palette kullanmam gereken tüm tonları buldum.Flormara bu indirimi yaptığı için minnettarım.En yakın zamanda kahve tonları ile de bir makyaj yapıp yayınlamayı planlıyorum :)

Kullanılan Malzemeler:

-Flormar pembe far paleti

-Bu postumda tek tek gösterdiğim mor göz kalemleri

-Loreal volume shocking maskara (incelemek için tık,tık)

Rimelle ilgili de bir yorum yapmam gerekirse; benim kirpiklerim son zamanlarda sürekli rimel sürdüğüm için dökülme belirtileri gösteriyorlar.Fotoğrafta pek güzel gözükmüyor olabilirler.Fakat bu rimel baz kısmı ile kirpiklere bakım yapıyor ve taraklı fırçası ile gerçekten kirpikleri çok güzel uzatıyor.Tavsiye ederim.Zaten eski bir rimel,sanırım bilmeyen yoktur.

6 yorum:

  1. Çok beğendim ben çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş makyaj.bu tonlar bana hiç yakışmıyor :(

    YanıtlaSil
  3. Papatya neden yakışmasın ki?
    Mor gözleri güzel gösteren bir tondur ?

    YanıtlaSil
  4. HEVESLI mughetto blogunu izliyorum cok guzel blogun var makyaj konusundaki bilgi ve goruntuler de cok hos blogunu cok begenen var izlemeye aldigim bircok blogda sizin blogun ismi var blogunuz sayili bloklar arasinda kendinizi hic bir konuda uzmeyin cizginizden odun vermeden yolunuza devam edin konulariniz ilgi cekici ayrica ictenliginiz de gozumden kacmadi devam basarilar

    YanıtlaSil
  5. Hevesli; motive edici ve beğeni dolu sözlerin için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin