20 Temmuz 2009 Pazartesi

Pazartesi Kaçamağı

Bugün stajdan kaytardım..Sevgili ile beraber ufak bir İstanbul turu attık.İlk önce Polonezköy'de köy kahvaltısı yaptık.Çeşit çeşit peynirler,ev yapımı reçeller,kaymak,bal,omlet,salata,meyve,kızarmış ekmek...Hımmm..Nefisti kısacası. :)) Adını hatırlamıyorum gittiğimiz yerin ama meydandaki köy kahvesine sırtınızı verdiğiniz zaman yol kenarında bir evin bahçesi idi.Bir iki basamakla hemen evin bahçesine iniyorsunuz.Polonez Marketin yanına doğru kalıyor sanırım.Zaten kahvaltı verilir diye dışında yazıyor dikkatinizi çekecektir.Kahvaltı tabağı 17.5 lira idi ama 2 kişi doyduk :)) İki kişi giderseniz bir kahvaltı tabağı almanızı tavsiye ederim.

İkinci adres ise Rumeli Hisarı'nda yer alan Donjon Cafe idi.Ortamı gayet keyifli idi, manzarasıda hoştu.Sadece birşeyler içtiğimiz için yemekleri hakkında yorum yapamacağım.Ortamla ilgili size fikir versin diye sevgilinin mankenlik yaptığı 2 fotoğraf ekliyorum :))
Benim oldukça canımı sıkan tek şey şu oldu; Pazartesi günü gittiğimiz için boştu ve önüne çok kolaylıkla park ettik.Bir süre sonra yanımıza görevli geldi ve arabanın anahtarını aldı.Çıkışta da 10 lira vale ücreti aldı.Kendi arabamızı kendimiz park ettik,bize herhangi bir vale hizmeti vermedi.Zaten haftaiçi,etraf bomboş.Ve kaldı ki 2 adım ileride İspark'ın otoparkı vardı ve otopark 5 lira idi.Zaten yer var,boşuna otoparka parketmeyelim dedik ve boşu boşuna 10 lira vale ücreti verdik.Bu kesinlikle mekan için benim gözümde eksi puan..Bir soda bir ice tea içtik 12 lira ödedik ama vale ücretine 10 lira ödedik.Bu resmen açgözlülük.Neyse sinirlendim yine buyrun fotoğraflar...:)



Ve son olarak Ikea 'ya gittik.Ufak bir tur attıktan sonra İsveç Köfte ve Tavuk Kanat yedik.Ikea'da İsveç usulü köfte yemeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim.Çok lezzetli ve fiyatı da çok makul.10 top köfte 7 lira ;)
Benden İstanbul havadisleri şimdilik bu kadar..

2 yorum:

  1. mughetocum bende sevgiliyi alıp gidebilirim buralara paylaşım için sağol :) bu detaylara daha sık yer vermeni rica ederim, aynı mekanlar sıkıyor, İstanbul'da henüz keşfedemediğimiz bisürü güzel yer var, resimlerden de anlaşılıyor ki baya şirin, hoş bi yermiş.

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın, aynı mekanlar sıkıyor.
    İnsan değişiklik arıyor.
    Bundan sonra orjinal bir yere giderken foto makinemi de götürcem :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin