5 Temmuz 2009 Pazar

Pazar Ganimetlerim :)



































Pazardan yeni geldim ve hemen pazar ganimetlerimi sizlerle paylaşmak istedim.Pazarlardan yazlık tişört almayı ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiş ve şu postumda eski aldığım tişörtleri tek tek göstermiştim.Bugün Tuzla pazarına gittim.Tuzla pazarında az tezgah oluyor ancak kaliteli ürünler bulmak mümkün.Ben her hafta gittiğim için tezgahların yerini de ezberledim.Bütün bu aldıklarımı yaklaşık yarım saatte topladım,eve geldim :))

4 yorum:

  1. leopar baskılı ile beyaz tüllü tişörtü çok sevdim. güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  2. Beyaz tüllü tişörtü bugün şirkete bile giydim,2 günde herkes öğrendi kokoşluğumu glb :))
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. mugocum bende pazarlara bayılıyorum, sana bakırköy cumartesi pazarını öneriyorum, gerçi sana biraz uzak ama bigün gelirsen beraber çıkarız :)

    YanıtlaSil
  4. Bakırköy pazarı biraz ters bana ://
    Ama yolum düşerse mutlaka haber veririm :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin