24 Temmuz 2009 Cuma

Durum Raporu-2






İlk önce durum raporu vermek istiyorum..İlk zamanlarki gibi seri bir şekilde post giremediğimin farkındayım ama mazur görün.Bir yandan staj bir yandan sosyal hayat derken bilgisayarı açacak vakit dahi kalmıyor.İşler rayına girdiği zaman ( ya da şu staj biter bitmez) blogumla aşk yaşamaya devam edeceğim :)
Bu arada sevgili StilDirektörü'nün benim için hazırlayacağı bir tema var.Blogumun yeni teması ile çok daha hoş olacağından eminim.Bu arada bende kendimi geliştirmeye çalışacağım.Daha kaliteli fotoğraflar çekmem şart...
Fotoğraflara gelirsek; benim son zamanlarsa bir çığ gibi büyüyen taç tutkum var...Çeşitli postlarda anlatmıştım.Tüm taçlarımı resimlediğim postum ise 'Şu'... Bir göz atın :) Tabi koleksiyonum büyüdüğü için son aldıklarım o resimlerde yok.En sevdiklerimden bir tanesinin resmini ise büyük haliyle bu postta yayınlamıştım.

Dün bir alışveriş merkezinde arkadaşımla tur atarken tesadüf çok alakasız bir bijuteriye daldık ve ben taç koleksiyonuma 2 taç daha ekledim.Yukarıdaki siyah çiçekli pullu taç onlardan birtanesi..
Fiyatı: 3 lira.. En güzel kısmıda bu olsa gerek ...
Diğer taç ise beyaz simli-tüylü bir model en yakın zamanda onun da resmini yayınlayacağım.
Sizin taçlarla aranız nasıl ?

1 yorum:

  1. Uzun yada kısa saç farketmez doğru renkli ve detaylı bir tacın kimsede çirkin durabileceğine inanmıyorum:) çok yakışmış güle güle kullan mugettocum:D

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin