7 Temmuz 2009 Salı

İnternetten alışveriş

Bikini markaları arasında favorim KYO'dur.Burda da görüldüğü gibi ben alt-üst farklı bikini giymeyi tercih ediyorum.Bunun en büyük sebeplerinden biri de üst ve alt beden arasındaki büyük fark.Ne yazıkki üstüme 36-38 beden bikini alırken,altıma 40-42 beden bikini alıyorum :((
Bu sebeple KYO My Friend benim hakikaten en 'Best Friend'im.. :))
Bugün Markafoni'de KYO özel satışı başladığı zaman,ekonomik krizin etkileri bizim evde de hissediliyor olmasına rağmen,KYO sevdama hayır diyemedim ve hemen bir bikini üstü kaptım.Açıkçası fazla düşünmedim,bu kadar oryantal bikiniler giymem genelde,bikinilerim ya düzdür yada minik desenlidir,denizci temalıdır yani daha spordur.Ama leopar baskıyla turuncuyu birleştiren bu bikini üstü aklımı çeldi.Bu sene moda olan kalın askıların da etkisi var sanırım..Elime ulaştığı zaman fotoğraflarını ve görüşlerimi paylaşırım.Bu markafoniden 2.alışverişim olcak.İlki sorunsuz idi,resimde ne gördüyseniz o geliyor,süpriz yok!
İlk alışverişim ise burda gördüğünüz sandaletlerden beyaz-mor çiçekli olan idi.

Hala üye olmayan varmı bilmiyorum ama davetiye isterseniz bana mail adresinizi verin hemen gönderirim,bu blogta hizmet sonsuz :P :))

4 yorum:

  1. Renkler çok güzel cnm, turkuaz ve turuncu bide leopar detayı çok tatlı duruyo bence. şimdiden güle güle giy :) bnm ilk markafoni alışverişim hüsranla sonuçlandı, bi saat almıştım, küçücük geldi, hemen iade ettim ama iletişimleri süper, her sorununa anında çözüm buluyorlar.
    birde markafoni'ye benzeyen limango var, orda da güzel kampanyalar oluyor, bi göz at onada :)

    YanıtlaSil
  2. Evet limangodan bnm de haberim var Glam'cım ama neden bilmiyorum markafoni daha sıcak geliyor :))) iLk göz ağrısı diye glb.
    Bikinimi benim dışında birinin daha beğenmesine çok sevindim ayrıca ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş bikini üstü turkuaz altla çok güzel olur güle güle giy mügecim

    YanıtlaSil
  4. ayy fragariac :))
    aynı şeyi düşünerekk takımın altını satın almadımm :)))
    çnk turkuaz bikini altım zatii mevcut evdee..
    bide ben altıma böle çok güllü dalı giymeyi sevmiyorum.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin