20 Temmuz 2009 Pazartesi

Ağva Tatili

Merhabalar :)
Bir süreden beri post girmiyorum çünkü tatildeydim :)
Haftasonu ufak bir Ağva kaçamağı yaptım.Yorgun bünyeye ilaç gibi geldi.Süperdi.
Gitmeyi düşünen insanlara tavsiyede bulunmak istiyorum;
Eğer amacınız huzursa,kafa dinlemekse kesinlikle nehir kenarındaki butik otellerden birini tercih edin ve mutlaka nehir bisikletine binin ve doğanın keyfini çıkarın.Aşağıdaki fotoğrafların büyük bir kısmı nehir bisikleti ile gezerken çekildi,size fikir vermek için ekledim.
Ağva plajı ile ilgili ise şunları söyleyebilirim: Deniz fena değildi,kumdu,plajda temiz sayılırdı ama imkanınız varsa haftaiçi tercih edin derim.Haftasonu oldukça kalabalıktı,2-3 saatten fazla duramadan otelin huzurlu ortamına kaçtık :)

Son olarakta,normalde 1.5 saat süren yol Pazar günü trafikle beraber 3 saate kadar çıkabiliyor.Biz saat 5'te çıkmamıza rağmen trafik şişmişti.Bunu göz önünde bulundurun.

Şimdi buyrun fotoğraflara...




















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin