22 Ocak 2010 Cuma

DİYET GÜNLÜĞÜ


Merhabalar
Finallerim dün bitti ve bugün ilk uyku günüm. Dolayısıyla 12'ye kadar uyudum..Sonra twittera göz atarken,bir baktım Hesi post girmiş,yeni clutchlar satışa suncakmış..E bende şansımı deneyeyim dedim. :)) ve artık benim de bir Hesi clutchım var.Yakında burada olacak.


Artık rejimdeyim biliyorsunuz.Bugün sabah kahvaltısında mönü( menü mü, mönü mü ) şu şekildeydi;


-2 dilim kepekli ekmek
-Beyaz peynir
-3 adet zeytin
-Haşlanmış ufak boy yumurta
-Şekersiz,balsız (ühü) süt
-1 adet portakal


İlk güne göre fena değil di mi? Hadi bakalım.

10 yorum:

  1. benim de bugün tatilimin ilk günü yani uyku günümdü :)ben de her tatil diyete başlardım ama Allahtan bu sefer kurtardım,ne bulduysam yedim :)
    diyette başarılar ve iyi tatiller,umarım istediğin birkaç kiloyu verirsin :)

    YanıtlaSil
  2. hmm iyiymis:) hadi mughetto yapabilirsin :) bnim de bayadir aklimda ama bi iki gunden oteye gidemedi bu fikir. 3 ay sonra ablamin dugunu var o gaza getiriyor beni ama baslayamadim yine de. su an 63.5 kiloyum. en az 55 olmak istiyrm :)

    senle baslasam mi ben de acaba :)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin cnm ,cok su iç,bol yürüyüş yap ve acıkınca meyve ye biraz olsun tutar seni..mucks:)

    YanıtlaSil
  4. Petite;Ah ah inşallah ..Umarım :)

    Betul; Boyun kaç bilmiyorum ama benim 63 kilom fena olmuyor..Anlıcan 63ten de fazlayım :)) 55 benim çok çiroz halim oluyo.

    Uyduruk prenses; ayy çok teşekkürler.Sanırım özellikle bol su içme kısmını uygulamam lazım.Çünkü hiç içmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. 63 kilon fena olmuyorsa sen benden bayaaa bi uzunsun :) tam cm cmine boyum kac bilmyrm ama 1.60-1.63 arasi bir seyim o da en fazla yani:)

    YanıtlaSil
  6. Betul; Bende cok uzun degilim ama 1.68 civarindayim. Ben cok zayif olmayi sevmedigim icin ince bir bel yuvarlak bir kalca benim fena degilim :)

    YanıtlaSil
  7. tmm hadi bakalim ben de yarin basliyorum rejime:) bugun gecti artik :) bu sefer kararliyim insallah:)

    YanıtlaSil
  8. mnugocum başarılar cnm sana güveniyorum sen bu halinlede hoş ve güzelsin ama istediğin kiloyu vereceksin bebek! ;)

    YanıtlaSil
  9. Betül; Hadi bakalım hep brbr :)

    Cecilia;Ay çok mersi cicim :)

    YanıtlaSil
  10. diyetin hayırlı olsun ama bence baharda başlasan daha verimli olurdu,kışın ne kadar diyet yaparsam yapayım hiç verememişimdir ne alakaysa bilmiyorum ama :)))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin