2 Ocak 2010 Cumartesi

GO MONGO'DA YENİ YIL YEMEĞİ VE KOT ELBİSELİ KOMBİNİM



Yılbaşında geceyarısını da kapsayan bir program yapamadık sevgiliyle.Bir türlü ayarlayamadık,gönlümüze göre program bulamadık,bir de kalabalık mekanlara girmeye korktum ben,bombalı eylemler vs.Nolur nolmaz diye!Herkeste bu korkular mevcuttu ki sanırım yılbaşı çok sönüktü,ruhsuzdu.Yukarıda Bağdat Caddesi'nden bir fotoğraf ekledim.Işıklı yazılar hariç yılbaşına dair birşey göremedim ben.
Biz sevgili ile Suadiye Go Mongo'da yemek yedik.Go Mongo'nun moğol yemeklerini sevdiğimi önceden de söylemiştim değil mi?Ne zaman gündelik tercihlerimiz dışında bir yerde yemek yesek,Go Mongo'ya gidiyoruz.Kırmızı Cabernet  Sauvignon şarabımıza Moğol barbekü ve ortaya karışık noodle eşlik etti.Daha sonrasında kızarmış dondurma ve Türk kahvesi ile geceyi sonlandırdık.Sevgili arkadaşlarıyla ben ise ailemle geceye devam ettim.
Gece ile detaylı pekçok fotoğraf çekme düşüncelerim vardı ama şarabın uyuşukluğu ile sanırım o düşünceleri bir kenara ittim ve sevgiliye odaklandım sadece,üzgünüm :) Tuvalete gittiğim bir ara aklıma geldi de elbisemle ilgili 1-2 fotoğraf çekebildim.




Ben spor bir kıyafet tercihinde bulundum.Fırfırlı kot elbisem,kovboy çizmelerim ve deri ceketim,son olarakta leoparlı şalım.


Umarım herkes yeni yıla güzel bir şekilde girmiştir ve umarım herkes 2010'a dair tüm hayallerini gerçekleştirir.

13 yorum:

  1. çok çok şeker elbisen tatlım yeni yıln kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  2. elbısen cok şık.mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  3. yeni yılın kutlun olsun cnm ::)

    YanıtlaSil
  4. Jojee; çok mersi canım seninde yeni yılın kutlu olsun :)

    Dolunay;Teşekkür ederim :) Mutlu yıllar.

    Siu; Seninde kutlu olsun Siu'ciim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı elbise:) Go mongo benim de favorimdi, hep noodlelardan yiyordum ama artık anladımki menudeki yemekler daha güzel. Denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. sana da nıce yıllar cnmm

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler Özge'cim :)

    YanıtlaSil
  8. go mongo candır! :) cici kızım

    YanıtlaSil
  9. Ayy gözlerim aradı,yorum bıraktığını görünce bi sevindim,Hoşgeldin Edicim :)

    YanıtlaSil
  10. çok şeker olmuşsun cnm kombinin hoş olmuş mutlu yıllar yeniden..:)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Cecicim sanada mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  12. şalın rengi çok güzel, zaten mavi ve kahverengi birbirlerine çok yakışıyorlar her daim...

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim :) Bende 2 rengin uyumunu severim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin