25 Ocak 2010 Pazartesi

MUGHETTO'NUN ELDİVENLERİ

Soğuk kış günlerinde deri eldivenler kesinlikle hayat kurtarıyor.Soğuklara karşı önlem almak istiyorsanız indirimin devam ettiği şu günlerde mutlaka bir deri eldiven edinin derim.
Soldaki: Park Bravo
Sağdaki: Mudo



Tabi yün eldivenleri de görmemezlikten gelmemek lazım..Parmaksız bu pofuduk eldiven favorilerimden.
Vero Moda marka.





Son olarakta dirseğe kadar çıkabilen,saç örgülü bu eldiven,elleri kolları hiç ısınmayan bayanlara gelsin. :)

Markası Polo Garage.(Bu sezon indiriminden 15 liraya aldım )




Gelecek postta kış aksesuarlarından şapkalar ve atkılar ile devam edeceğim :)

10 yorum:

  1. derileri beğendimmm ben müthiş gerçekten sıcak da tutuyosa tamamdır mudoyu gözüme kestirdim mugocum güle güle tak :)

    YanıtlaSil
  2. hepsei çok şeker görünüolar :) maviye bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Ceci; Sımsıcacık tutuyor gerçekten tavsiye ederim :)

    Fluffy; İlk baştakini diyorsan o mor ama :)

    YanıtlaSil
  4. mudo da ne kadar dusmus bu eldivenler:) ben de eldiven alcam diye mudoya bakicam diye post grimistim, senden on bilgileri almis olalim:)

    YanıtlaSil
  5. Betül;Ben geçen sezon aldım bu eldivenleri ama ort 20 lira civarındaydı diye hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. tamam mor olsun :) daha da güzel oldu şimdi hehehe :)

    YanıtlaSil
  8. Narcissus; Çok mersi :)

    Fluffy; Bencede,mor rengi severim :)

    YanıtlaSil
  9. Eldivenlerin biraz kullanıldıktan sonra insanın elinin şeklini almasını çok seviyorum, özellikle de deri eldivenlerin. Uzun beyaz eldivenini de çok sevdim. Hem uzun hem örgü desenli. Yalnız rengi buz beyazı yerine krem-bej gibi bir tonda olsaymış daha sıcak görünecekmiş:)

    YanıtlaSil
  10. Coşkun Hürsel; O renk mevcuttu seçme imkanı olmadı maalesef :) Elimizdekiyle yetiniyoruz.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin