27 Ocak 2010 Çarşamba

Pixellerim & Yeni Snood & Örgü Saç Bant & Krokodil Çanta




Birkaç gün önce Hersheyler'den aldığım pixellerime kavuştum..Kuru kafayı çok sevdiğim için pembe bir kuru kafa ve romantik bir kalp aldım..Kuru kafayı kolye olarak,kalbi ise broş olarak tam kalbimin üzerinde kullanmayı düşünüyorum.Şekil1(a) ; =))





Uzun zamandan beri snood,snood diye kıvranıyordum.Annem ve ben örgü örmeyi bilmediğimiz için ne yazık ki kavuşamamıştım..Ama Allah yüzüme baktı,bugün tesadüfen girdiğim Koton mağazasında örgü snood gördüğüm zaman öyle bir üstüne atladımki,fiyatı ise şaka gibiydi 30 liradan 9 liraya düşmüştü!!Tek renk kalmıştı,krem rengi ve siyah rengi de varmış.Gören olursa bana da alsın lütfen ben sadece gri renk bulabildim.








Ve ne zamandan beri örgü saç bant almak istiyordum ama saç rengime uygun bulamamıştım,bu sefer Prenses Bijuteri'de buldum ve direkt aldım,çok kullanışlı!





Son olarak annemin aldığı portföyü size göstermek istiyorum,bende çok beğendim.Bu tarz birşey arayanlara fikir olsun.Claire's mağazasından 60 liraya aldık.Çok şık bir ürün.



22 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hepsini. Snood süper şık ve süper pratik bir şey, ben sürekli takıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. portföy çok şık..diğer aldıklarını da güle güle güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan aldıklarını :))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan cicilerini tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller mugocum hepci güle güle kullan, annenin zevki de hoş, o da güle güle kullansın çantasını ;)

    YanıtlaSil
  7. Snood iyi denk gelmiş, rengi de çok güzel, pixeller de ;)

    YanıtlaSil
  8. portföyü çokk beğendim,,güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  9. Aynı renk snoodu annem ördüü bende çok severek takıyorum ama benimki daha kısa direk geçiriyorum kafamdan hiç dolamıyorum bideeee bende aldım pixellerden bugün elime ulaştı sarı pacman çoook tatlı. bunlarda çok şirinmiş!

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım :) aldıklarında ne kadar hoşmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  11. snood tam aradığım tarzda ve renkte,koton'a uğrayacağım en kısa zamanda.
    güle güle giy hepsini!

    YanıtlaSil
  12. ALIŞVERİŞ CİNİ;Teşekkür ediyorum,snood u bende çok beğenerek aldım,umarım severek kullanırım :)

    Zeynep; Teşekkürler canım =) Portföy direkt annemin zevki.

    Fashioncholic Girl; Çok mersi :)

    Lafebesi;Çok teşekkür ederim :)

    Fluffy; İnşallah :) Teşekkürler.

    Cecilia;Annem de kokoş,sorma :) Teşekkürler.

    Doorstepping; Snood baya düşeş oldu.Pixellerimde,Hersheyler cicim sağolsun,ellerine sağlık :)

    Olcaytile; Annemin zevki valla,teşekkürler :)

    ZFASHION; Dolanmadan takılan snood bulursam onu da kaçırmayacağım,onlarda süper :) Pixellerde çok orjinal,bende sevdim.

    Hersheyler;Çok çok teşekkürler,seninde ellerine sağlık.

    Trendsandshopping; Kotonda krem rengini görürsen banada al şekerim :)

    YanıtlaSil
  13. Makyaj günlüğündeki diyetteki hatunlardan biride sensin canım seni izlemeye aldım diyetteki kızlardan öneri almam kolaylaşsın sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  14. Esmanur; Evet bende varım =) Umarım yaza kadar zayıflarız hep brbr .

    YanıtlaSil
  15. canım benim ya benim durumum çok vahim :)

    hadi bakalım inşallah

    bu arada saç rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
  16. Benim durum çok iç açıcı değil :/ Ama umutlu olmak lazım =)
    Saçımı beğenmene de sevindim =)

    YanıtlaSil
  17. ben kotonda bulamadım:(
    güle güle kullan aldıklarını

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Moda ve hobi perisi ; ben Maltepe carf.dan almistim bugun Pendoryadada gordum,nerde oturuyorsun bilmiorum ama,yakinsan fikrin olsun :)

    YanıtlaSil
  19. aaa ben onu kendi saçın sandım :)))
    süpermiş..

    YanıtlaSil
  20. Dominika; Saçımın akmamış hali ile çok güzel bütünleşti :)

    YanıtlaSil
  21. Hepsi cok cok guzel, bir de sac rengine bayildim:)

    YanıtlaSil
  22. Tuguna; Çok teşekkürler canım :) Saç rengimin akmamış hali güzel oluyor,akınca ise arkama bakmadan kaçasım geliyor :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin