26 Ocak 2010 Salı

KIŞ AKSESUARLARI DEVAM; MUGHETTO'NUN ŞAPKALARI-ATKILARI-FULARLARI


Kış aksesuarlarından devam ediyorum..Hava bu kadar soğukken eldivenler,şapkalar,atkılar en büyük yardımcımız malum! Bunlar da benim favori kış aksesuarlarımın devamı..  
Kalpak( yeni ): Assortie
Ponponlu şapka: Bağdat Cad.sokak tezgahı
Gri geniş şapka (en sevdiğim): Benetton
Çiçekli şapka ( arkadan görünüşü): Koton

Kalpak şapka hem yan tarafı açık hemde kapalı kullanılabiliyor.Bu fotoğraf kulaklığının açık hali,üstte kolajda ise kapalı hali mevcut.

Bu ponponlu şapkayı dolabın bir köşesinde unutmuştum ama bu soğuk havalarda artık hakettiği değeri vereceğim.

Bu leopar desenli atkı Yargıcı indiriminden..Kendisine bayılıyorum.Kahverengi deri ceketimle ve saçlarımla güzel oluyor.




Kuru kafa desenli şalı Ebay'den almıştım biliyorsunuz.
Altındaki atkılar ise kıyafetime göre kullandığım çeşitli atkılardan bazıları.
Son olarak geçen kış özellikle bende fular saplantısı olmuştu.Her gittiğim mağazadan hatta şehirden çeşit çeşit fular topluyordum.Bu sayede onlarca değişik fularım oldu,hepsini tek tek tanıtamayacağım ama aşağıda asılı oldukları askıdan bir görüntü var.Maalesef üst üste oldukları için hepsi belli olmuyor ama yeterince fazlalar :)



5 yorum:

  1. Kalpak şapka güzelmiş. Renk renk fularlar da çekici görünüyorlar. Seç beğen kullan!

    YanıtlaSil
  2. Hahah Ikea lambaya koymuş yesinler seni üşümeden güzel güzel giy cicim

    YanıtlaSil
  3. bende kalpak istiyorum ama ! çok yakışmış güle güle giy

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok sevimli , çok güzeller :)

    ama o kalpak değil :) avcı şapkası

    kalpak kendinden belli bi formu olan tamamen kürk , sert şapkalara deniyor , ben de annemin rusyadan aldığı kalpaktan biliyorum onu :)

    YanıtlaSil
  5. Coşkun Hürsel; Fularlar renk renk gerçekten. Kalpak şapka da bayılarak kullandığım bi aksesuar :)

    Stil Direktörü;Not düşmeyi unutmuşum postun sonuna, Ikea Lambaya teşekkürler diye :))

    Fluffy; O zaman marş marş Assortiye..Benzerleri Yargıcıdada var ;)

    Fashioncholic Girl; Mersi. Evet kalpak mı değil mi bi tereddüt mevcuttu bende,aydınlatmış oldun :)) Ben kalpak şapka diyip ara bir form yaratmıştım,hehe :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin