2 Ocak 2010 Cumartesi

SEVİLLA MARKA MAT OJE VE IT'S BEAUTY DÜZENLEYİCİLER




Sevil Parfümeri'de satılan Sevilla markası mat ojeler çıkartmış.Bordo ve siyah rengi mevcut.Normal bir bordo oje ile Sevilla marka mat ojeyi sürerek aradaki farkı göstermeye çalıştım.Her ne kadar ojeyi kötü sürmüş olsam da mat olduğunu anlaşılıyor sanırım :) Fiyatı 7 lira civarı.








It's Beauty düzenleyicilerim de elime ulaşmış bulunmakta.Alt resimdeki rujluğa ben sadece ruj değil elimin altında olmasını istediğim krem,kapatıcı gibi malzemeleri de koydum :)

16 yorum:

  1. flormar ın lacivert simlisine bayıldım bende ne alakaysa yazıyım dedim:)

    YanıtlaSil
  2. mugoşum çok güzel olmuş düzenleyiciler, mat oje olayını bende denemek istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. düzenleyici çok güzel olmuş.. çok tereddütte kaldım alsam mı almasam mı diye.. gerçekten bu malzemeleri bir yerlere sığdırmak çok zor :))
    güle güle kullan..
    ojenin de en sağdakini beğendim ben :) sevilla olan o mu?

    YanıtlaSil
  4. Özge; Bende en son Pastelin lacivertini aldım,çok güzeldi :)

    Cecilia;Teşekkürler ceci,seninkileride görelim ama :)

    Dominika;Düzenleyiciler çok işe yarıyor.
    Ortadaki mat canım :) Diğeri normal parlak oje.

    YanıtlaSil
  5. mat ojelere pek alısamadım ama sende guzel durmus canım duzenleyıcıler de gercekten cok ıyıymıs

    YanıtlaSil
  6. kozmetik shop açacaksın yakında bıcırık :) nice senelere canım

    YanıtlaSil
  7. En son aldığım 3 rujdan sonra annemde aynısını sölüyor :) Mutlu mutlu seneler,öperim.

    YanıtlaSil
  8. ne kadar mantıklıymış bu düzenleyiciler, hem renksiz olması her yere uymasınıda sağlamış

    YanıtlaSil
  9. kozmetiğe ortak düşünürsen bende de bir dükkan malzeme var haberim olsun :PP
    ben parlak olanı beğendim ama yaf :(

    YanıtlaSil
  10. Burcu; evet haklısın şeffaf olması çok kullanışlı oldu :)

    Dominika;Bende de ıvır zıvırın haddi hesabı yok valla :=) Parlak ojelere alışmışız,matlar değişik geliyor,bende denemek için almıştım,fikir vermek için paylaştım ama çok ısınamadım bende.=)

    YanıtlaSil
  11. bende bir ödülün var şeker :)

    YanıtlaSil
  12. Öyleyyyse bir ödülde benden:)

    http://www.igneileiplik.com/2010/01/gun-isg-odulu.html

    YanıtlaSil
  13. hhmm bende çok seviyorum o deseni:)o kadar ki 10 metre kadar aldım kumaştan:))selam.

    YanıtlaSil
  14. Canım bende ödülün var ;
    http://cosmopisi.blogspot.com/2010/01/gun-isg-odulum.html

    YanıtlaSil
  15. bloguna bayıldım :)
    cok renklı maşş:)o rujluğu nerden aldın ya tam bnm gibi sırf aradıgını bulup suremeyenler ıcın :)

    YanıtlaSil
  16. Aslı; bakıyorum hemen çok teşekkürler :)

    Kürk mantolu madonna; o düzenleyiciler geçenlerde markafonide indirimdeydi.Blogu begenmene de sevindim,mersi :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin