24 Ekim 2010 Pazar

AMERİKA SİPARİŞLERİM

Dün gece bir çırpıda Amerika'dan siparişlerimi verdim. Nişan bohçası için vücut bakım ürünleri alacaktık ve ben geçen Amerika siparişimde Bath and Body Works'ten üç adet travel size body mist almıştım,beğendiğim kokunun komple setini alacaktım.Ancak bir önceki siparişimi onaylayan Bath and Body Works,bu sefer siparişimi iptal etti.Sebep ise kredi kartımın Türk adresli olması.E peki neden bir önceki seferde problem çıkartmadı,üstelik iki sipariş arasında 2 hafta falan olmasına rağmen,anlayabilmiş değilim.Kredi kartımın adresini değiştirip,sipariş için şansımı zorlardım ama Victoria's Secret candır dedim,siparişlerimi oradan verdim.

Kokuları hakkında hiçbir fikrim yoktu açıkçası.Love Spell' in kokusunun çok beğenildiğini bildiğim için ve notalarında vanilya ve beyaz yasemin olduğu için tercihim bu yönde oldu.Bohça için 1 adet body butter,1 adet mist,1 adet shower gel aldım.

Daha sonra uzun zamandır denemeyi planladığım kuru şampuandan bir adet attım sepete ve kokuları hakkında fikrim olsun diye bazı mistlerin minik boylarından oluşan gift setten...Bu ürünleri bohçaya koymayacağım tabiki, günlük kullanım için aldım.





Dün bohçaya koyacağım makyaj malzemelerinin çoğunu Mac'ten aldık.Mac'in fondötenlerinden emin olamadığım için Clinique'ten fondöten almaya karar verdim ve bu amaçla Sephora'ya gittim.Ancak kendimi bir anda Benefit standı önünde yüzüme makyaj yapılırken buldum.Makyajımda aşağıdaki 2 ürün kullanılmıştı.


Gorgeous fondöten kabında çok yağlı gözüküyordu.Fondötene bakışlarımı yakalayan bayan, yağ değil su bazlı olduğunu ve hassas ciltlere uygun bir fondöten olduğunu söyledi.Ayrıca çok kapatıcı bir üründü ama yüzüm parlayacakmı düşüncesi hala aklımın bir köşesindeydi.Daha sonra fondötenin üzerine Hello Flawless pudra uygulandı ve oldukça güzel bir görüntü ortaya çıktı. Ürünlerden emin olamadığım için satın almadan çıktım Sephora'dan.Yaklaşık 1 saat sonra aynaya baktığım zaman ürünler yüzüme çok güzel oturmuştu ve parlama yapmamıştı fondöten.Kapatıcılığı da oldukça iyiydi. Eve geldiğim zaman kendi sitesinden siparişimi verdim. Bu 2 ürün Sephora'da 150 lira civarı,Benefit'in kendi sitesinde ise tax ve Amerika içi shipping dahil 74 dolara geliyor.


Ve son olarak uzun zamandır almayı planladığım Sigma Complete Kit'i satın aldım.Bu sette bohça için değil,günlük kullanım için.
Nişan hazırlıklarımı olabildiğince yazmayaca devam edeceğim.

7 yorum:

  1. Güle güle kullan her şeyini, tez zamanda gelirler umarım. Sigma set ne kadardı acaba ya merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. çok süper bir bohça olacak cnm. ama şu mini set var ya, mükemmel şık duruyor kabında, kullanmadan dayanabilirsen bohçaya koymalısın. =) hepsini güzel günlerde kullan şekerim.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan müge'ciğim.benım ayakkabılar gumrukte ve ödeme baya yuksek cıktı diye geri gönderim düşündüm.O da masraflıydı.Almak zorunda kaldım.bayaaaa pahalı ayakkabılarım oldu =O
    ecenurdulger@gmail.com adresine ödeme bilgisi tekraryollarsan canım, alayım şunları senden.Mailleşelim yine :)

    YanıtlaSil
  4. Leah; Teşekkürler tatlım.Sigma'nın bu komple seti 79 dolar.

    rosein;Çok mersi canım :) Belki koyabilirim ;)

    Mine; Geçmiş olsun :( Mail atıyorum.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım çok gzl urunler love spellin kokusu muhteşemdir bu arada :)bende vs den sipariş vermeye ugraşıyorum kaç gundr ama body mistleri ama onaylamıyo :(( sn nasıl yaptın acaba ?

    YanıtlaSil
  6. su an ennn enn zevkli donemlerdesin :) ceyiz yapmak superrr birsey hehehe

    babworks"e cok kizdim!salaklar!valla ben de elimdekiler bitince vsden almaya devam ederim hayret bisi :S

    YanıtlaSil
  7. caramel; aynen cnm,bundan sonra vs forever dicez :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin