19 Ekim 2010 Salı

NİŞAN ANI DEFTERİ ve ÇEYİZE DEVAM.

Yavaş yavaş nişan hazırlıklarına başlıyorum. Elimden geldiği kadar sizinle paylaşmaya çalışacağım. İnternette araştırmalarım sonucunda klişe bir kaç bilgiye rastladım. Detaylı bir anlatım bulamadım. Bu dönemleri yaşamış insanların tavsiyelerine birkaç forum haricinde erişemedim. O yüzden ben nişan hazırlıklarımı adım adım paylaşmaya çalışacağım.

Bugün paylaşacağım parça; anı defteri. Nişanımda yakın arkadaşlarımın günün anlam ve önemi ile ilgili birkaç satır bir şey yazmaları için böyle bir defter satın aldım Mudo'dan. Aslında bu bir albüm ama anı defteri için de uygun diye düşünüyorum.





Sizinle daha önce de çeyizimle ilgili eğlenceli birkaç parça paylaşmıştım.Hazır yeri gelmişken paylaşımlarıma devam ediyorum.





Bodrum tatilimde edindiğim sedef ve incili peçete halkalarım,12 tane aldım.





Bernardo'dan İstanbul temalı kahve fincan seti. Resimde gözükmesede alt kısmında porselenden ve yine İstanbul resimli cici bir tepsisi var.





Boyner'den kuş şeklinde mumluklar...

devamı gelecek...

10 yorum:

  1. Olsun canım sen de yazıların sonrasına günün resimlerinden eklersin:) En çok fincanlarını sevdim, İstanbul deseni çok çok hoş!

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel, ben düğünde kullanmıştım anı defterini .)
    Bernardo'nun İstanbul serisini çok beğeniyorum, güzel günlerde kullan, çok tatlı heyecanlar çok :)

    YanıtlaSil
  3. Peçeteliklerine bayıldım, bende ne zamandır bakınıyorum ama hoşoma giden birşey bulamadım...

    YanıtlaSil
  4. Cok mantikli bir sey ama benim hic aklima gelmedi:)o donemlerimde.
    bernardo herseyi ile harikaaaa.

    YanıtlaSil
  5. mugocum zevkine bayılıyorum ayrıca nişan, düğün haz. ayrıntılarını paylaşmanı da merakla bekliyorum, çeyizin için harika ciciler almışsın, fincan seti favorim. Anı defteri harika bir fikir zaten, resimli olması da avantaj bence ;)

    YanıtlaSil
  6. Aslı; evet canım güzel bir fikir,ekleyebilirim :)

    Lavanta Bahçesi; o seriyi bende seviyorum..Çok teşekkürler :) Nişanda anı defterine sadece arkadaşlara yazdıracağım,elden ele dolaştıracağım :)

    lately; Bodrum taraflarında olanlardan iste :)

    nihalasli; bana da annem önerdi :)

    cecilia;Teşekkür ederim tatlım,adım adım paylaşmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  7. bayılırım çeyiz bakmaya

    YanıtlaSil
  8. neval; bende şu sıralar almaya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. bebegim zevklerimiz ortak biliyorsun, keyifle izliyorum her gun neler neler aldigini:) hepsine bayildimmmm!

    YanıtlaSil
  10. caramel; ahh çok teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin