10 Ekim 2010 Pazar

GÜNÜN AYAKKABISI: URBANOG !

Henüz hava güneşliydi,ben Urbanog'tan bu bootileri sipariş vermiştim. Şu sıralar giymenin tam zamanıdır diyorum!

İki model de platformlu ve rahatlar.Shewolf Urbanog'tan aldığı ayakkabıları tanıtırken,sürekli çok rahatlar diyordu ve ben bu kadar yüksek topuğa sahip ayakkabılar nasıl rahat olabilir diyordum ama gerçekten rahatlar. Tabi düz ayakkabı giydiğim zamanki kadar hızlı ve seke seke yürüyemiyorum ama olacak o kadar!

Bu kışın en sevdiğim trendlerinden biri bağcıklı botlar.Ayrıca rengi ile de,kumaşı ile de gönlümü çalan bir model oldu aşağıdaki bootie.


Ve tabi ruhumun dibinde,köşesinde sevgi beslediğim rocker tarz! Deri ceketler, zımbalı çantalar da dolabımda mevcutlar.Ve aşağıdaki bootie de modasının asla geçmeyeceğini düşündüğüm tarzda..Platforma rağmen oldukça yüksek topuklu bir ayakkabı.Bir miktar zorlandım yürürken ama rahatsız etmedi ayağımı.




Urbanog'tan diğer aldığım ayakkabılar için tık,tık.

12 yorum:

  1. kahve olana bayıldım kuzucum güle güle kullann

    YanıtlaSil
  2. ay canım çok güzellerrrrr güle güle kullan!! Urbanog'un ayakkabılarını ben de beğeniyorum gayet de rahat ve kaliteliler fiyatlarına göre... güzel günlerde kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmmmm çok güzeller gerçekten, bende bu tarz ayakkabı alcam kendime :)))

    YanıtlaSil
  4. ikiside çok güzelmiş ama kahve olan bi başka güzel:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. siyahlara bayıldım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. gizemel; teşekkürler kuzucuk..

    Posh Butik; evet fiyatlarına göre gayet iyiler,teşekkürler.

    NahaPerfectDay; Bootiler kışın olmazsa olmazı.. :)

    hayat güzel; Teşekkür ederim.

    cemre; Mersi.

    YanıtlaSil
  7. İkisi de mü-kem-mel! Hele kahve olana öldüm bittim resmen=) Güle güle kullan canım.
    Bir de bir şey sorucam, gerçi her urbanog konusunda bu sorunun sorulmasından artık sıkılmışsındır muhtemelen ama bu ikisinin kargosuyla birlikte kaça geldiğini merak ediyorum? İnternet alışverişine biraz uzağım da, kusura bakma=)

    YanıtlaSil
  8. meltem; Teşekkürler.Ben amerikadaniste.com ile getirttim.Onun için soruna çok net cevap veremeyeceğim. Amerikadaniste ye kargo olarak 45 dolar ödedim + ayakkabıların fiyatlarını sitesinden öğrenebilirsiniz.Ayrıca sitesi de direkt Türkiyeye gönderim yapıyor,kargo fiyatlarına göz atabilirsin.

    YanıtlaSil
  9. ayakkabıların çok güzeller, keyifle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. Moda(e)rator; çok teşekkür ederiiim :)

    YanıtlaSil
  11. durduk yerde insani bastan cikartmayin :)

    YanıtlaSil
  12. caramel macchiato; aman tatlım sen rahat dur :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin