28 Ekim 2010 Perşembe

EN SIK KULLANDIĞIM RUJLAR



Öncelikle baştan anlaşalım,benim kullandığım bütün rujlar kremsi yapıdalar. Muhtemelen bu blogda ışıltılı,simli vs ruj göremeyeceksiniz. Belki ben de yaşım ilerledikçe annem gibi sadece Maybelline Water Shine tarzında ışıl ışıl rujlar kullanırım ama şu sıralar pek tarzım değil.


Son zamanlarda sürekli kullandığım 3 ruju size tanıtmak istiyorum. Özellikle nude ruj arayanlara bir fikir verebilir diye düşünüyorum. Benim şu sıralar kullandığım rujlar dudakla bütünleşen belli belirsiz renklerde ya da oldukça koyu bordo,vişne çürüğü renklerinde...Ortası yok!


Evet,şimdi rujlara gelirsek en ucuzu L.A.Girls marka. Cherry Culture alışverişimde 2-3 dolara almıştım,oldukça uygundu fiyatı. İkinci ürün ise Flormar marka 7-8 lira civarı diye hatırlıyorum. Üçüncü ürün ise Body Shop marka ve 20 lira civarlarında.














Resimlerden de anlaşılacağı üzere L.A. Girls Forbidden Love ruj,gül kurusu renginde,yumuşak bir pembe.
Body Shop Delipscious Sheer Lip Color olarak tabir edilen yapıda,yani dudağı tümüyle örtmüyor tam tabiriyle ince ve saydam.
Flormar Long Lasting Wear ruj ise dudağı örten kremsi bir yapıda,çok güzel bir renk.

Üç rujda dudakları kurutmuyor.Nemlendiriyor.Tavsiye edilir!

11 yorum:

  1. flormar long lasting serisini denemeyi istiyordum kurutmuyorsa süpermiş hakkaten kısa zamanda eedineceğim.bu aralar bende ya nude gidiyorum ya vişne :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ama en çok L.A.'i beğendim ben. :)

    YanıtlaSil
  3. 3ü de birbirinden güzeller,kesinlikle nude makyaj taraftarıyım, kırmızı,bordo gibi renkleri eğer o tonlarda brşey giymediysem tercih etmıyorum ,en güzel en doğalı :) ve 3ü de süperler!

    YanıtlaSil
  4. Bende nude makyaj tercih ediyorum, özellikle Forbidden Love ın rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. flormarlar kalıcığılı hakkında ne söyleyebilirsin

    YanıtlaSil
  6. ödüllendirildin cnm http://paylasilasihersey.blogspot.com/2010/10/yasasinn-odullendim-lovely-blog-award.html

    YanıtlaSil
  7. ben de nude makyajı tek geçerim. flormar'ınkine bayıldım, yarın gidip bulacağım onu! :)

    YanıtlaSil
  8. Bende ödülün var cnm:)
    http://alisverisdellysi.blogspot.com/2010/10/ilk-blog-odulum-ve-benim.html

    YanıtlaSil
  9. buket;dene mutlaka,uygun fiyatı da..güzel bir ürün :)

    Tannesi; bir ara sana da sipariş veririz ;)

    Your style is your signature; nude olarak güzel tonlar :)

    makeupwithstyle; ben de bayılıyorum,tavsiye ederim şiddetle.

    çıtırtı; ben dudaklarını yalayan yiyen bir insan olmama rağmen fena değil.

    rosein;teşekkrler tatlım :)

    montevida;buldun mu?

    AlışverişDellysi; teşekkürlerrr :)

    YanıtlaSil
  10. caramel; sende bu tonları seviyorsun di mi? :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin