27 Ekim 2010 Çarşamba

ÜRÜN TANITIMLARI; Biotherm & Christian Dior & Nars


Bugün size birkaç ürün tanıtacağım.

Diorskin Nude Natural Glow Hydrating Make-up SPF10  fondöteni, Biotherm Aquaradiance Loose Powder' ı  ve Nars Blush and Bronzing Duo'yu Çilek'ten aldım.

İlk önce Nars Orgasm-Albatross Duo ile başlayalım. Bu ürün oldukça popüler bir ürün aslında,bloglarda ve forumlarda sık sık adını duyduğunuzdan eminim. Ürünün fotoğraflarını bir arkadaşım için paylaşacağım,kendisi rica etmişti. Tam emin olmamakla birlikte Çilek'ten 50 lira civarına almıştım.

Bu ürünün bir tarafı içinde altın ışıltılar mevcut olan bir aydınlatıcı,öbür tarafı ise pembe tonlarında yine içinde altın ışıltılar mevcut bir allık.




Diorskin Nude Natural Glow Hydrating Make-up SPF10  fondötenin tonu 040 Honey Beige. Benim cilt tonuma 1-2 ton kadar koyu geldi. Hızlı bir alışveriş olmuştu,neden bu tonu aldığımı hatırlamıyorum,muhtemelen stoklarda bulunan en uygun ton 040 olduğu içindir. Bu ürünün renk skalasına bakmak için buraya tıklayabilirsiniz. Renk skalasına bakıyorum da,sanırım benim tenime en uygun ürün 030 Medium Beige olurmuş.

Bu ürünün kapatıcılığı orta düzeyde. Sürdükten bir süre sonra cilde güzel bir şekilde oturuyor.SPF10 güneş koruması olması artı bir özellik.Pompalı şişesi çok hijyenik. Keşke 040 tonuna değil de,030 tonuna sahip olsaydım..




Biotherm Aquaradiance Loose Powder 'ın özellikleri Çilek'te şu şekilde belirtilmiş;


Ürünün fotoğraflarına gelirsek;




Ürün, çok fazla renk veren ve kapatıcı özelliği olan bir ürün değil,hatta transparan denilebilir. Ancak artı özellikleri çok fazla. Cilde ipeksi bir son dokunuş veriyor. İçindeki hafif ışıltılar ile cilt doğal bir parlaklığa kavuşuyor. Ürün miktarı çok fazla ve şu anda Çilek'te fiyatı gayet uygun.Gayet hafif,cildi germeyen ve ağırlık yapmayan bir ürün. Çok az bir miktarda ürün tüm yüze yetiyor,ürün kolayca tüm yüze yayılıyor.Kısacası ben çok memnun kaldım.

Bu ürünleri kullanarak yaptığım makyaja gelirsek;

Soldaki resimler cildimin makyajsız hali, sağdaki resimler sırayla fondöten,pudra ve allık uyguladıktan sonraki makyajlı hali. Şu sıralar dönemsel sivilcelenme problemi yaşadığım için fondötenin kusurları kapatmakta ne denli etkili olup olmadığını ölçebilirsiniz.


Ve göz makyajımda kullandığım ürünlere gelirsek;


Calvin Klein göz kalemi, Çilek alışverişim sonucunda hediye edildi,rengi şahane. Maybelline Affinitone Concealer sürümü oldukça rahat bir kapatıcı. Flormar Spider Lash ise günlük kullanımda çok memnun kaldığım bir rimel.

9 yorum:

  1. ben rimele bayıldım flormardan hiç beklmezdim böyle bir performans... en yakın zamanda bir tane edinmeli;))

    YanıtlaSil
  2. mugocum benimde çilekten siparişlerim gelecek biotherm yanında hediye gelecek ama bronz powderdı benimkisi umarım bende memnun kalırım, fondotenin kapatıcılığına dicek yokmuş gerçekten çok hoş bi makyaj olmuş ;)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel olmuş hepsi, güle güle kullan. Beni kırmayıp, duo yu fotoğrafladığın için teşekkür ederim. Çok güzel gerçekten, sana da çok yakışmış.
    Fondötenin kapatıcılığı harika! Ama pudra da enfes gözüküyor. Yani kısacası çok güzel bir alışveriş olmuş.

    **Sen de yakıyorsun, çok hoş görünüyorsun; söylemeden geçmeyeyim! :) Öperim.

    YanıtlaSil
  4. canım gayet güzel oturmuşlar yüzüne, çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. diordan ben de almayı düşünüyorum :)
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Makyajın mükemmel olmuş, bayıldımmmm. flormar rimel cidden çok güzelmiş. bir de rujun nedir öğrenebilir miyim, rengi süpermiş=)

    YanıtlaSil
  7. POSH BUTİK; yerel markalar rimel konusunda baya iyi.Ben Golden Rose ve Pastel in bir rimelini de çok beğeniyorum.

    cecilia; teşekkürler cnm,herkes çileğe saldırmışş :)

    Tannesi;rica ederim öncelikle,sonrada güzel sözlerinle beni utandırdın *_*
    Öperim ben de.

    Roxelanne; Fondöten 1 ton koyu ama idare ediyor :)

    ElanorTiwele;Bende 1 ton açığını almayı düşünüyorum :)

    meltem;Ruj 1 sonraki postta bahsettiğim Forbidden Love.Rimeli de tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  8. flormardan boyle bir rimel performansi!vay canina diyorum :) gule gule sur surustur tatlim!

    YanıtlaSil
  9. caramel; flormara karşı bnm de önyargım var aslında ama rimel gayet güzel :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin